سبک زندگی

بسته پیشنهادی سبک زندگی شما را با تمام زوایای خانه داری آشنا می کند.

وقتی که در زیر دوش قرار میگیریم، بهتر است دمای آب را با دمای بدنمان هماهنگ کنیم که نه خیلی سرد باشد و نه خیلی گرم تا از آسیب به موها جلوگیری شود.
کاربرد نمک در آشپزخانه فقط برای طمع دار کردن غذا نیست، شما می توانید از نمک برای از بین بردن لکه های سرسخت و تمیزکاری آشپزخانه استفاده کنید.
با همه مزایایی که تلفن‌های همراه دارند اما استفاده بیش از اندازه از آن می‌تواند زمینه ابتلا به آلزایمر را ایجاد کند. استفاده کودکان از تلفن‌همراه هم می‌تواند آنها را بیشتر در معرض ابتلا به فراموشی زودهنگام قرار دهد.
کاهش وزن فرآیندی است که نیاز به صبر و استقامت دارد. شاید با تبلیغات وسوسه انگیز فکر کنید که می‌توانید در کمترین زمان ممکن بیشتر وزن را کم کنید اما بهتر است به عوارض جانبی کاهش وزن سریع توجه کنید.
چای خشک بهترین عملکرد را در محیط‌های خشک و خنک دارد، بنابراین، سعی کنید آن را در یک جای خشک و خنک نگهداری کنید و از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب و حرارت بالا خودداری کنید.
اکثر افراد خود را تنها در یکی از دو دسته «پرنده صبح» یا «جغد شب» طبقه بندی می‌کنند، اما آن‌طور که مشخص شده چهار حیوان مختلف برای شخصیت خواب ما انسان‌ها وجود دارد و تشخیص اینکه ما کدام‌یک از این‌ها هستیم می‌تواند زندگی و خواب ما را بهبود ببخشد.
ترکیبات سولفوریک فرار عامل اصلی بوی بد دهان هستند و زمانی اتفاق می‌افتد که باکتری‌هایی که روی سطح زبان زندگی می‌کنند خیلی سریع پروتئین‌ها را تجزیه کرده و ماده شیمیایی بدبو ایجاد می‌کنند.
درد مزمن در هر اندازه‌ای که افراد آن را تجربه کنند مشکل بزرگی است. برخلاف درد حاد که پاسخی کوتاه مدت به یک رویداد خطرناک یا مضر است، درد مزمن به مدت سه ماه یا بیش‌تر تعریف می‌شود.
اگر سنتان بالا رفته است و حس می‌کنید هوش و ذهنتان آن بازدهی قبلی را ندارد به سراغ یک موسسه آموزشی مخصوص بزرگسالان بروید و با یادگیری زبان یا موسیقی جدید مغزتان را تقویت کنید.
خلا عاطفی یکی از مشکلاتی است که خیلی از افراد جامه با آن دست به گریبان هستند، این مشکل با ایجاد حس بی ارزشی و بی اهمیتی نسبت به چیزهایی که قبلا به آن علاقه داشتیم نمود پیدا می‌کند و در صورتی که آن را جدی نگیرید ممکن است در مراحل پیشرفته به افسردگی حاد تبدیل شود.