قیمت تورهای استانبول در مرداد ماه 1403 + جدول

علاقه مندان به رزرو تور استانبول، می توانند هم اکنون خدمات سایت بوکینگ را مورد استفاده قرار دهند. بوکینگ با داشتن سابقه فعالیت طولانی در زمینه رزرو هتل، رزرو پرواز و ارائه خدمات مسافرتی همواره آماده کمک به شما برای رزرو یک تور جذاب می باشد.
تصویر قیمت تورهای استانبول در مرداد ماه 1403 + جدول

به گزارش سایت خبری پرسون، قیمت تورهای استانبول چقدر است؟ این سوال از جمله پرسش های متداولی به حساب می آید که علاقه مندان به سفر به شهر های خاصی همچون استانبول بیشتر از هر چیز دیگری با آن مواجه می شوند. استانبول یکی از جذاب ترین و دیدنی ترین شهر های ترکیه به حساب می آید که سالیانه توریست های زیادی را به خود جذب می کند. با استفاده از تور استانبول، شما می توانید همراه با گروهی از مسافران مشتاق، از این شهر جذاب دیدن نمایید. خیلی از اوقات کاربران در مورد قیمت تور، با دغدغه های قابل درکی مواجه می شوند. امروز ما قصد داریم تا قیمت تورهای استانبول را به صورت دقیق بررسی کنیم. پس با ما همراه شوید.

تور استانبول | بهترین قیمت تور + تور ارزان استانبول | مقتدر سیر

عوامل موثر روی قیمت تورهای استانبول

یک سری عوامل خاص هستند که قیمت تورهای استانبول را تحت تاثیر خود قرار می دهند. قبل از اقدام برای بررسی جدول هزینه های این تور، شما باید به این عوامل توجه داشته باشید. لازم به ذکر است که هر کدام از این موارد، به نحوی خاص هزینه های پرداختی شما را کم و زیاد می نمایند.

مثلا آژانس برگزار کننده تور استانبول یکی از همین فاکتور های مهم می باشد. اگر شما خدمات بهترین آژانس های فعال در این زمینه را مورد استفاده قرار ندهید، احتمال اینکه با مشکلات گسترده مواجه شوید، تا حد قابل توجهی بالا می رود.

جدا از این مسئله، فاکتور هایی همچون کیفیت تور، اعضای سفر و نوع پرواز هم می توانند روی هزینه های شما تاثیر گذار باشند. در ماه های خاصی همچون مرداد اکثر ایرانیان به سراغ سفر های خارجی می روند. در این ماه ترافیک تور های مختلف افزایش یافته و در نتیجه، قیمت بالا می رود.

مدت زمان سفر

یکی از اولین فاکتور های موثر روی قیمت تورهای استانبول، به مدت زمان سفر اشاره دارد. شما قصد دارید تا چه مدت زمانی در شهر استانبول بمانید؟ خیلی از ما با سه شب و چهار روز، همه استرس های یک سال کاری را تخلیه کرده و می توانیم به زندگی عادی خود بازگردیم. این در حالی است که برخی از افراد تمایل دارند تا بیش از 6 الی 7 شب در استانبول بمانند. طبیعتا هرچه مدت زمان سفر شما بیشتر شود، هزینه ای که برای شرکت در تور باید پرداخت کنید هم بالا تر می رود. عمده هزینه شما به هتل مربوط است. اگر هزینه های هتل را حذف کنیم، مبلغ پرداختی کاربران کاهش خواهد یافت.

تعداد اعضای خانواده

تعداد اعضای خانواده دومین عاملی است که می تواند روی قیمت تورهای استانبول تاثیر بگذارد. آیا شما تنها سفر می کنید یا اینکه قصد دارید تا با دوستان و خانواده خود در این برنامه شرکت نمایید؟ پاسخ شما برای این سوال، هزینه پرداختی را تغییر خواهد داد. اگر شما تنها سفر می کنید، قطعا تجربه ارزان قیمتی خواهید داشت. در سفر مجردی شما فقط به یک صندلی هواپیما نیاز دارید.

در این شرایط سفر، شما نیازی به رزرو اتاق های بزرگ و چند تخت خواب مختلف نخواهید داشت! پس هنگام سفر به شهر هایی همچون استانبول، شما باید تعداد نفرات را مورد بررسی قرار دهید. البته، برخی از هتل ها و شرکت های هواپیمایی، هزینه ای را برای شما از کودکان زیر 4 سال دریافت نمی کنند. شما می توانید سیاست شرکت های هواپیمایی فعال در این زمینه را بررسی کنید تا هزینه های خود را کاهش دهید.

تور استانبول | بهترین قیمت تور + تور ارزان استانبول | مقتدر سیر

نوع هتل

سومین عامل مهمی که می تواند قیمت تورهای استانبول را تحت تاثیر خود قرار دهد به نوع هتل شما اشاره دارد. همانطور که گفتیم، عمده هزینه های سفر مربوط به هتل است. اگر شما به دنبال یک تجربه خیلی خاص و لاکچری هستید، باید به سراغ هتل های پنج ستاره بروید. هتل های پنج ستاره هم گران قیمت هستند و هم می توانند خدمات جانبی زیادی را در اختیار شما بگذارند.

اگر بودجه شما محدود است، نیازی به رزرو اتاق در این هتل های گران قیمت نخواهید داشت! در این شرایط استفاده از هتل های سه یا چهار ستاره هم نتایج مطلوبی را در اختیارتان می گذارد. فقط کافی است قیمت یک شب اتاق در هتل های پنج ستاره را با هتل های سه ستاره مقایسه کنید تا متوجه منظور ما شوید. از همین رو، بهتر است قبل از اقدام برای سفر، اولویت های خود را تنظیم نمایید. اگر اولویت شما قیمت است، می توانید میان تور های مختلف جستجو کنید تا ارزان قیمت ترین هتل را بیابید. در صورتی که اولویت شما کیفیت است، الزاما باید به سراغ هتل های خاص بروید.

نوع پرواز

آخرین فاکتوری که می تواند قیمت تورهای استانبول را تحت تاثیر خود قرار دهد به نوع و مبدا پرواز اشاره دارد. قطعا هزینه ای که شما باید برای شرکت در پرواز های فرست کلاس پرداخت کنید، با سایر مدل ها یکسان نمی باشد. خیلی از افراد معمولا پرواز های اکونومی را رزرو می کنند تا با پرداخت هزینه ای معقولانه، سفری آرام و خوب داشته باشند.

جدا از این مسئله، شما باید شهر مبدا را نیز هنگام رزرو تور بررسی کنید. هزینه ای که شما باید برای شرکت در تور های تبریز به استانبول پرداخت کنید، با تور های شیراز به استانبول یکسان نمی باشد! قطعا هزینه هواپیما از شیراز بیشتر است! مد نظر قرار دادن این مسئله به شما کمک می کند تا بهترین روش مسافرت را بیابید. البته که محبوبیت تور های استانبول باعث شده تا در هر شهر ایران شما بتوانید از آنها استفاده کنید.

بررسی جدول قیمت تورهای استانبول

با پشت سر گذاشتن مباحث مقدماتی، ما می توانیم به سراغ جدول قیمت تورهای استانبول برویم. به خاطر داشته باشید که قیمت این تورها، نوسانات شدیدی داشته و دائما در حال تغییر است. از همین رو، برای بررسی دقیق قیمت و هزینه نهایی، شما باید با تیم های حرفه ای همچون بوکینگ تماس بگیرید.

نام هتل

برگزار کننده

تعداد شب

امکانات جانبی

ایرلاین رفت

ایرلاین برگشت

قیمت

Grand Deniz

آمادای

سه شب

صبحانه

آتا

آتا

از 16 میلیون و 100 هزار تومان

Grand Deniz

عالی گشت

سه شب

صبحانه

ایران ایرتور

معراج

از 16 میلیون و 900 هزار تومان

Reydel Hotel

کیارا سیر باستان

سه شب

صبحانه

ایران ایر

ایران ایر

از 16 میلیون و 980 هزار تومان

Grand Milan

آمادای

سه شب

صبحانه

آتا

آتا

از 17 میلیون و 100 هزار تومان

Grand Deniz

عالی گشت

چهار شب

صبحانه

ایران ایر

ایران ایر

از 17 میلیون و 400 هزار تومان

Bali Star

عالی گشت

پنج شب

صبحانه

ایران ایر

ایران ایر

از 20 میلیون و 450 هزار تومان

New City Hotel

عالی گشت

پنج شب

صبحانه

ایران ایرتور

معراج

از 20 میلیون و 950 هزار تومان

Cuento Taksim

عالی گشت

پنج شب

صبحانه

ایران ایرتور

یزد ایر

از 22 میلیون و 500 هزار تومان

Reydel Hotel

سپهران سیر باستان

شش شب

صبحانه

قشم ایر

قشم ایر

20 میلیون و 300 هزار تومان

Grand Deniz

عالی گشت

شش شب

صبحانه

ایران ایرتور

معراج

از 20 میلیون و 50 هزار تومان

نکات مهم هنگام بررسی قیمت تورهای استانبول

عواملی که در قسمت های قبل آنها را بررسی کردیم، قیمت تورهای استانبول را مشخص می نمایند. یک سری نکات کلیدی هستند که هنگام بررسی قیمت شما باید آنها را به خاطر بسپارید. مد نظر قرار دادن این نکات به شما اجازه می دهد تا در بهترین حالت ممکن نسبت به برآورد قیمت تور و شرکت در بهترین مورد، اقدام نمایید.

اولین نکته به نوسانات قیمت تور اشاره دارد. شاید در نگاه اول قیمت تورهای استانبول نوسانات زیادی نداشته باشد ولی، عواملی همچون قیمت دلار، وضعیت غذا و غیره می توانند نوسانات زیادی را در آن ایجاد نمایند. پس شما باید مراقب نوسانات هم باشید و در بهترین زمان ممکن در این تور شرکت کنید.

جدا از این مسئله، شما باید شرایط رزرو تور را نیز به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهید. خیلی از اوقات کاربران فقط به قیمت تورهای استانبول توجه کرده و سایر شرایط آن را نمی خوانند. این اشتباه، می تواند هزینه های سنگینی را روی دست شما قرار دهد. شما باید مطمئن شوید که تور شامل پرواز، هتل و امکانات حمل و نقلی می باشد.

در نهایت، شما باید به شرایط وعده های غذایی و خدمات اضافی هم توجه داشته باشید. برخی از تور های ارزان قیمت استانبول، وعده های غذایی را مورد پشتیبانی قرار نمی دهند. قطعا در این شرایط هزینه پرداختی شما برای وعده های غذایی می تواند بالا رود. پس بهتر است مشخصات و توضیحات تور را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهید.

تور استانبول - تضمین بهترین قیمت - هدیه گشت 1روزه خرید | علی بابا

بهترین راه خرید تور استانبول کدام است؟

آیا شما هم به خرید تور استانبول علاقه دارید؟ حتما می دانید که امروزه وب سایت های زیادی در این زمینه فعالیت نموده و خدماتشان را در اختیار مشتریان قرار می دهند. برای خرید تورهای گردشگری در بهترین حالت ممکن، شما باید به سراغ برترین تیم ها یا وب سایت های فعال در این زمینه بروید. خرید تور های گردشگری از برترین سایت های فعال در این حوزه هم هزینه های شما را کاهش می دهد و هم می تواند تجربه سفر فوق العاده ای را برایتان ایجاد کند.

بوکینگ یکی از قدیمی ترین و خوش نام ترین وب سایت های فعال در زمینه ارائه تور گردشگری داخلی و خارجی به حساب می آید. خیلی از ما بوکینگ را به خاطر داشتن تیمی حرفه ای، خدمات پس از فروش عالی و قیمت فوق العاده خدماتش می شناسیم. لازم به ذکر است که وب سایت های مطرح و معتبری همچون بوکینگ جدا از داشتن پشتیبانی عالی، می توانند بهترین تور های مسافرتی را نیز به شما پیشنهاد دهند.

در نتیجه، اگر شما هم به استفاده از خدمات یک وب سایت حرفه ای و خوش نام برای بررسی قیمت تورهای استانبول علاقه مند هستید، می توانید هم اکنون خدمات بوکینگ را مورد استفاده قرار دهید. بوکینگ اطلاعات جامع تور هایی که در مرداد شکل می گیرند را در خود جای داده و به شما کمک می کند تا بهترین را بر اساس نیاز ها و شرایط خود بیابید.

تور استانبول | لیست قیمت به روز + از همه شهرها - هر روز | نهال گشت

کلام آخر

همانطور که در این صفحه مشاهده کردید، قیمت تورهای استانبول دائما در حال تغییر است. متاسفانه نمی توان از الآن هزینه ای که شما باید برای شرکت در این تور ها در مرداد ماه پرداخت کنید را پیش بینی نمود. فاکتور های زیادی هستند که هزینه های پرداختی کاربران را تا حد قابل توجهی تحت تاثیر خود قرار می دهند. با استفاده از خدمات بهترین وب سایت های فعال در زمینه ارائه تور و خدمات پرواز، شما می توانید قیمت دقیق را محاسبه نمایید و یک سفر عالی را تجربه کنید.

علاقه مندان به رزرو تور استانبول، می توانند هم اکنون خدمات سایت بوکینگ را مورد استفاده قرار دهند. بوکینگ با داشتن سابقه فعالیت طولانی در زمینه رزرو هتل، رزرو پرواز و ارائه خدمات مسافرتی همواره آماده کمک به شما برای رزرو یک تور جذاب می باشد. لازم به ذکر است که پروسه خرید تورهای گردشگری از مجموعه بوکینگ، خیلی ساده و سر راست می باشد. در نتیجه، اگر شما هم با محدودیت بودجه مواجه هستید یا اینکه قصد دارید تا در بهترین تور های برگزار شده در شهر استانبول شرکت کنید، می توانید هم اکنون با کارشناسان بوکینگ تماس بگیرید. از جمله مزایای بوکینگ می توان به داشتن پشتیبانی خوب، خدمات خوش قیمت و تنوع گسترده اشاره نمود.

منبع: بوکینگ

741547