علم و تکنولوژی

جدیدترین اخبار تکنولوژی روز دنیا را در سرویس فناوری پرسون بخوانید.

شرکت سونتو پس از بررسی نظرات و بازخوردهای کاربران، به تعدادی قانون کلی در مورد محصولات این شرکت رسید که این قواعد را سر لوحه‌ی روند تولید محصولات شرکت سانتو قرار داد و به همین روش هم توانست به موفقیتی بی سابقه در زمینه‌ی تولید ساعت‌های سانتو برسد.
دیسکورد در آخرین به روز رسانی صفحه قوانین خود نام ایران و چند کشور تحریم شده توسط آمریکا یا اروپا را اضافه کرده است. بر این اساس کاربران دیسکورد نباید ساکن این مناطق باشند.
با این که هنوز فاصله زیادی تا معرفی گوشی های سری آیفون ۱۴ اپل داریم، اطلاعاتی مهم درباره ویژگی‌های ظاهری گوشی آیفون ۱۴ اپل افشا شده است.
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: امروز هیات رییسه برای بررسی ایرادات معاونت قوانین به طرح صیانت تشکیل جلسه می دهد و نتیجه اعلام خواهد شد.
رییس کمیسیون کسب و کارهای نوین و دانش‌بنیان اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: در آینده قطعا خواهیم دید که تصویب این یک طرح به تنهایی به چه میزان در رشد مهاجرت از کشور تاثیر خواهد داشت.
شرکت "نورثروپ گرامن" و "ناسا" قرار است امروز فضاپیمای باری "سیگنوس" سوار بر موشک "آنتارس" را طی هفدهمین ماموریت خدماتی تجاری تامین مجدد نورثروپ گرامن از مرکز پرواز "ولوپس" به مقصد ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب کنند.
دانشمندان ناسا می‌گویند طی فوران آتشفشان "تونگا" بیشترین توده خاکستری که تا به حال ماهواره‌ها به ثبت رسانده‌اند به بیرون پرتاب شده است.
«فکر کردن» به اینکه می‌توانید در مسابقه از دیگران پیشی بگیرید یا «فکر کردن» به اینکه اضطراب از سخنرانی در جمع به شما کمک می‌کند تا اجرای بهتری داشته باشید، در بسیاری از موارد درست از آب درمی‌آید. تغییر مسیرِ انتظارات به سمتی که به نفع شما عمل کنند نیازمند خودآگاهی، خوددلسوزی و تاب‌آوری است.
ردمی به صورت رسمی از همکاری خود با تیم فرمول یک مرسدس AMG به عنوان شریک انحصاری در عرضه نسخه محدودی از گوشی هوشمند سری ردمی K۵۰ با نام احتمالی ردمی K۵۰ مرسدس F۱ خبر داد.
گروهی از محققان اولین شواهد از یک عفونت تنفسی، احتمالاً از گونه کروناویروس را در بقایای فسیل شده یک دایناسور که نزدیک به ۱۵۰ میلیون سال پیش می‌زیسته، کشف کردند.
یکی از مسئولان کمیته PCRM از مرگ ۱۵ میمون در آزمایش پروژه Neuralink در دانشگاه کالیفرنیا دیویس خبر داد.