ارتباطات و فناوری

جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات ایران و جهان را در سرویس فناوری پرسون بخوانید.

وزیر اسبق ارتباطات اعلام کرد: ایران توانست در دولت قبلی با وجود تحریم‌های اعمال شده از سوی کشورهای مختلف، سهم اقتصاد دیجیتال خود را چهار برابر کند.
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز شنبه با حضور در ساختمان مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره) از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی علاوه بر رونمایی از سامانه امداد هوشمند (سها)، پروژه خودکفایی و توانمندسازی ۵۴ هزار خانوار کمیته امداد و همچنین ۸ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی احداث شده برای مددجویان سراسر کشور را افتتاح کرد.
رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اختلال ایجادشده به دلیل به وجود آمدن مشکل در یکی از مراکز دیتا (LCT) در خیابان کردستان بود که اختلال محدودی را در تهران و کرج ایجاد کرده است.
طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به مرکز پژوهش‌های مجلس ارجاع شدتا ابعاد گوناگون اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و زیرساختی آن با بررسی‌های کارشناسی بیشتر اصلاح شود.
شرکت سونتو پس از بررسی نظرات و بازخوردهای کاربران، به تعدادی قانون کلی در مورد محصولات این شرکت رسید که این قواعد را سر لوحه‌ی روند تولید محصولات شرکت سانتو قرار داد و به همین روش هم توانست به موفقیتی بی سابقه در زمینه‌ی تولید ساعت‌های سانتو برسد.
دیسکورد در آخرین به روز رسانی صفحه قوانین خود نام ایران و چند کشور تحریم شده توسط آمریکا یا اروپا را اضافه کرده است. بر این اساس کاربران دیسکورد نباید ساکن این مناطق باشند.
سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: از ساعت ۱۴ امروز سایت برای کسانی که نتواسنتد کارتخوان‌ خود را به پرونده مالیاتی الصاق کنند، باز می‌شود.
برخی از اپلیکیشن‌هایی که روزانه به صورت مداوم استفاده می‌کنیم، دشمن شارژ باتری هستند. این برنامه‌های کاربردی در مصرف انرژی چنان دست و دلبازند که حتی اگر گوشی‌تان شارژ کامل داشته باشد، سریع خط قرمز را به شما نشان می‌دهند.
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: امروز هیات رییسه برای بررسی ایرادات معاونت قوانین به طرح صیانت تشکیل جلسه می دهد و نتیجه اعلام خواهد شد.