خرید انسی نیو استیت معتبر در کمتر از 3 دقیقه فقط در اوریکس‏گیم + واریز با آیدی

بازی پابجی نیواستیت که به تکنولوژی هوشمند Global Illumination مجهز است؛ همانند بازی پابجی موبایل، از سری بازی‌های محبوب در سبک بتل رویال است، که توسط استودیوی کرفتون ویژه پلتفرم موبایل طراحی و ساخته شده است.
تصویر خرید انسی نیو استیت معتبر در کمتر از 3 دقیقه فقط در اوریکس‏گیم + واریز با آیدی

به گزارش سایت خبری پرسون، بازی پابجی نیواستیت که به تکنولوژی هوشمند Global Illumination مجهز است؛ همانند بازی پابجی موبایل، از سری بازی‌های محبوب در سبک بتل رویال است، که توسط استودیوی کرفتون ویژه پلتفرم موبایل طراحی و ساخته شده است. در این بازی علاوه بر گیم پلی جذابش، بهبود گرافیکی کاملا قابل مشاهده است. به گونه‏ای که آیتم‌ها و ویژگی‌هایی را برای شما نمایان می‏کند که می‌توانند به شما در انتخاب یک استراتژی هوشمند کمک کنند. در واقع ، سازنده بازی پابجی نیو استیت، مدعی است که در این بازی جزئیات گرافیکی بازی بسیار جذاب‌تر از گذشته شده‌ و از طرفی حرکات کاراکترها نیز واقعی‌تر است. اما همانطور که می‏دانید دسترسی به این آیتم ‏ها رایگان نیست و نیاز به یک پرداخت درون برنامه‏ای دارد. NC PUBG New State در واقع کاربردی‏ترین و اصلی‏ترین پول درون بازی است که تمام این محدودیت ‏ها را برای شما از بین می‏برد و لذت بازی را برای شما دوچندان می‏کند. توصیه می‏کنم، خرید انسی پابجی نیواستیت را حتما از فروشگاه‏ های قانونی و معتبری همچون فروشگاه ORIXGAME تهیه کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

  • انسی پابجی نیواستیت چیست؟
  • چگونگی خرید انسی پابجی نیواستیت در فروشگاه اوریکس‏گیم
  • فروشگاه معتبر برای خرید انسی پابجی نیواستیت

انسی پابجی نیواستیت چیست؟

همانند یوسی پابجی موبایل یا جم موبایل لجند، NC پابجی نیواستیت نیز، نوعی ارز درون بازی است که با داشتن آن امکان خریداری وسیله‏ های نقلیه، لباس‏ ها، شکلک‏ ها و بسیاری از آیتم‏ های غیر رایگان داخل بازی برای شما فراهم می‏شود. خرید انسی پابجی برای کاربران ایرانی به دلیل فیلتر بودن در ایران ممنوعیت‏ هایی را به همراه دارد. اما فروشگاه اوریکس‏گیم این کار را برای کاربران خود در کمتر از 3 دقیقه انجام می‌دهد.در کنار این محصول، طرفداران بازی پابجی موبایل می‏توانید برای خرید PUBG Mobile UC از فروشگاه اوریکس‏گیم اقدام کنید، و یا اگر طرفدار بازی موبایل لجند هستید خرید Mobile Legends GEM را با قیمت ارزان در اوریکس‏گیم پیشنهاد می‏کنم. همچنین کدهای تخفیف استثنایی و جذاب در اوریکس‏گیم موجود می‏باشد که ظرفیت محدودی دارند. شما می‏توانید با دنبال کردن شبکه‏ های اجتماعی مربوط به فروشگاه اوریکس‏گیم از این کدهای تخفیف بهره‏مند شوید.

چگونگی خرید انسی پابجی نیو استیت در فروشگاه اوریکس‏گیم

همانطور که می‏دانید با خرید انسی پابجی نیواستیت امکان فعال سازی کاراکترها، شکلک‏ ها و دیگر آیتم‏ های هزینه‏ دار برای شما فراهم می‏شود، تا شما تجربه خوبی را در این بازی به همراه داشته باشید. در فروشگاه اوریکس گیم به دو روش میتوانید اقدام به خرید انسی کنید:

  1. از طریق ورود به اکانت: در این روش شما با دادن اطلاعات اکانت خود که بر روی (توییتر، فیس‌بوک و یا گوگل) سیو است اجازه ورود به اکانت را می‌دهید. این روش زمان بیشتری می‏برد تا سفارش شما تکمیل شود اما ارزان‏تر است.
  2. واریز از طریق آیدی: این روش بسیار امن و بی خطر است، و کافیست با وارد کردن درست و دقیق آیدی اکانت خود در کادر مربوطه سفارش خود را ثبت و در زمان کمتر از 3 دقیقه آن را در اکانت خود تحویل بگیرید.

انجام هر دو روش با اوریکس‏گیم در یک محیط کاملا امن و مطمئن صورت می‏گیرد.

فروشگاه معتبر برای خرید انسی پابجی نیو استیت

فروشگاه اوریکس‏گیم که در زمینه محصولات گیمینگ فعالیت می‏کند همواره در تلاش است تا با کیفیت‌ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. اوریکس‏گیم با داشتن نماد اعتماد (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی معتبرترین سایت برای خرید تمامی محصولات متنوع گیمینگ می‏باشد. ما مفتخریم با ایجاد محیطی امن، داشتن بسته‏‏ های اقتصادی متنوع و همچنین داشتن یک تیم پشتیبانی قوی و کاربلد این اطمینان را در شما ایجاد کنیم تا بدون هیچ گونه نگرانی از بن شدن اکانت خود فقط از بازی کردن لذت ببرید.

منبع: فروشگاه اوریکس‏گیم

561164