در سی و هفتمین جشنواره بین المللی خوارزمی صورت گرفت:

کسب رتبه دوم پژوهش های کاربردی توسط شرکت نقش اول کیفیت

رتبه دوم پژوهش های کاربردی سی و هفتمین جشنواره بین المللی خوارزمی توسط شرکت نقش اول کیفیت کسب شد.
تصویر کسب رتبه دوم پژوهش های کاربردی توسط شرکت نقش اول کیفیت

به گزارش سایت خبری پرسون، شرکت نقش اول کیفیت با ارائه طرح فرآیند نوآورانه برای پایش تداخلات فرکانسی و تخمین موقعیت منبع خارجی در شبکه تلفن همراه موفق به کسب رتبه دوم پژوهش های کاربردی(تنها طرح برگزیده گروه تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات) در سی و هفتمین جشنواره بین المللی خوارزمی شد.

در آیین معرفی برگزیدگان سی‌ و هفتمین جشنواره بین المللی خوارزمی از آقای عباس آذری مدیر پروژه کاشف به نمایندگی از شرکت نقش اول کیفیت با اهدای لوح تقدیر و تندیسی، قدردانی بعمل آمد.

در این لوح تقدیر که به امضاء آقای محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رسیده، خطاب به نماینده شرکت نقش اول کیفیت آمده است؛

مفتخرم که استعداد سرشار مردم ایران و الطاف الهی همراه با بهره گیری از فرصتی که انقلاب شکوهمند اسلامی پدید آورده است، فرزندان این مرز و بوم را برای ایفای نقشی شایسته در پیشرفت و شکوفایی علم، پژوهش و فناوری بسیار توانمند ساخته است.

کسب افتخار آمیز رتبه دوم پژوهش های کاربردی را با ارائه طرح فرآیند نوآورانه برای پایش تداخلات فرکانسی و تخمین موقعیت منبع خارجی در شبکه تلفن همراه در سی‌ و هفتمین جشنواره بین المللی خوارزمی را صمیمانه تبریک می گویم و از درگاه خداوند منان برای شما آرزوی توفیق روز افزون، سعادت و تندرستی می کنم.

منبع: همراه اول

612104