دبی

زمان ثبت نام در جشنواره ملی فاوا تا ۲۵ اسفند تمدید شد

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و دبیر اجرایی جشنواره ملی فاوا از تمدید زمان ثبت نام در دهمین جشنواره ملی فاوا تا روز ۲۵ اسفند ماه خبر داد.
تصویر زمان ثبت نام در جشنواره ملی فاوا تا ۲۵ اسفند تمدید شد

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد احسان خرامید رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دبیر اجرایی جشنواره ملی فاوا از تمدید زمان ثبت نام و ارسال مستندات برای شرکت در دهمین دوره این جشنواره را روز ۲۵ اسفند ماه خبر داد و گفت: باتوجه به استقبال انجام شده و درخواست‌های ارائه شده، تصمیم بر این شد تا آخرین زمان ثبت نام برای شرکت در این جشنواره تا روز جمعه ۲۵ اسفند ماه تمدید شود.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس festfava.ict.gov.ir، فرایند ثبت نام و ارسال مستندات را انجام دهند.

به گفته خرامید، شبکه ملی اطلاعات، صنعت فضایی، اقتصاد دیجیتال و دولت هوشمند محورهای اصلی جشنواره دهم به شمار می‌رود و سازمان‌ها و بنگاه‌های ارائه دهنده خدمات الکترونیکی، اپراتورهای ارتباطی و پستی، مراکز داده و ارائه دهندگان خدمات ابری زیرساختی، تولیدکنندگان تجهیزات شبکه ملی اطلاعات، تولید کنندگان زیرسیستم‌های ماهواره و ارائه دهندگان خدمات فضاپایه از جمله ثبت نام کنندگان در دهمین دوره جشنواره ملی فاوا به شمار می‌روند.

دبیر اجرایی دهمین جشنواره ملی فاوا با اشاره به شعار «ایران هوشمند و متصل» این جشنواره تصریح کرد: این جشنواره به منظور ایجاد فضای رقابتی سالم و شور و نشاط علمی، تعامل و همکاری بین متخصصان کشور، حمایت از تولیدات بومی و تکریم نخبگان و فعالان برتر حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود.بنا به این گزارش، دهمین دوره از جشنواره ملی فاوا روز هفتم بهمن ماه با فراخوانی رسماً آغاز شد.

منبع: مهر

612518

مطالب مرتبط