ارتباطات و فناوری

جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات ایران و جهان را در سرویس فناوری پرسون بخوانید.

با اعلام رسمی اسامی نامزدهای تأیید صلاحیت شده برای حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ایرانسل با هدف هم‌افزایی در تولید و انتشار محتواهای تبلیغاتی، ظرفیت‌های تلویزیون اینترنتی لنز را در اختیار نامزدهای انتخابات قرار می‌دهد.
بسته دستمزد ماسک که بیشترین میزان پرداختی به یک مدیر ارشد شرکت در آمریکاست، در سال ۲۰۱۸ میلادی تایید شد؛ اما سال جاری میلادی یک قاضی آن را رد و اعلام کرد مبلغ مذکور برای سهامداران ناعادلانه است.
سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی تاکید کرد که فضای مجازی بستر بسیار خوبی برای ارائه دیدگاه‌ها و برنامه‌ها برای کاندیدهای انتخابات ریاست جمهوری است و پیشنهاد می‌کنم هر ۶ کاندیدای محترم از این فضا جهت ارائه برنامه‌ها استفاده کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اگر همت و نگاه ویژه رئیس جمهور شهید نبود بسیاری از اتفاقات در صنعت فضایی رخ نمی‌داد، نمی‌گویم چراغ صنعت فضایی خاموش شده بود اما بیشتر روی شمع بود.
اخیرا به دنبال استقبال زیاد از بات همستر کامبت تلگرام، در برخی پلتفرم های آگهی شاهد افزایش فروش اکانت این بازی تلگرامی هستیم، که به نظر می رسد با توجه به ابهامات زیاد در مورد این بازی، این آگهی ها ترفندی برای کلاهبرداری باشند.
بررسی رسانه های معتبر بین المللی نشان میدهد بعد از بالا گرفتن تب همستر کمبات، ابهاماتی در خصوص وضعیت فعلی و آینده این بازی کریپتویی مطرح شده است.

احتمالاً امتیازهایی که در بازی کسب می‌شوند، در نهایت قابل تبدیل به توکن خواهند بود. اینکه آیا این اتفاق همزمان با راه‌اندازی توکن رخ خواهد داد یا خیر، هنوز تأیید نشده است.
دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی اعلام کرد: با توجه به ابهامات زیادی که این نوع ارزها دارند، از جمله اینکه منشاء استخراج آن روشن نیست و نیز غالبا اعتبار آن از سوی دولت‌ها پذیرفته نشده و همچنین منشاء سوء استفاده‌های زیادی شده است، معامله، سرمایه گذاری و درآمد حاصل از آن‌ها جایز نیست.

باتری یکی از مهم‌ترین بخش‌های گوشی هوشمند است که سلامت آن اهمیت زیادی دارد. با این روش‌‌ها، دیگر درصد باتری هلث هیچ گوشی از چشم‌ها مخفی نمی‌ماند. در این مقاله با روش‌های بررسی سلامت باتری گوشی‌های هوشمند آشنا می‌شویم.
دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره)، پارک علم و فناوری قزوین، پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای و سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان قزوین، بمنظور همکاری مشترک در راستای تحقق شعار سال، تفاهم‌نامه چهارجانبه همکاری منعقد کردند.
آزمایش یک داروی جدید ضد سرطان ریه که به شکل قرص است، در بازه ۵ ساله نشان داد ۶۰ درصد بیماران مبتلا به نوع معمول این بیماری همچنان زنده هستند و بیماری پیشرفت نکرده است.
شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) در نظر دارد از طریق برگزاری مناقصه عام نسبت به شناسایی تامین‌کنندگان فعال، توانمند و دارای صلاحیت در حوزه تجهیزات آنتنالاین (تجهیزات جانبی آنتن) اقدام کند.