ارتباطات و فناوری

جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات ایران و جهان را در سرویس فناوری پرسون بخوانید.

تپ سواپ هم مثل همستر و سایر بازی های تلگرامی دست به ایده جدیدی به نام کد مخفی روزانه زده که با وارد کردن این کد مخفی ۲۰۰ هزار سکه تپ سواپ می توانید به رایگان دریافت کنید.
همه چیز درباره بازی همستر کامبت؛

کد مورس همستر امروز ۱۰ تیر+ دریافت سکه های بیشتر

همستر کامبت (Hamster Kombat) ستاره‌ای نوظهور در دنیای بازی‌های کریپتویی تلگرامی است که کاربران می‌توانند با فعالیت در آن، سکه‌های مجازی به‌دست آورند.
برند‌هایی مانند سامسونگ، شیائومی و هواویی با ارائه محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه، امکان دسترسی به فناوری‌های روز را برای طیف گسترده‌تری از کاربران فراهم کرده‌اند.
با حضور وزیر ارتباطات صورت گرفت:

از مدل‌های زبانی فارسی همراه اول رونمایی شد

مدل‌های زبانی فارسی توسعه یافته توسط همراه اول که با هوش مصنوعی قادر به تحلیل و یادگیری حجم زیادی از داده‌های متنی هستند، با حضور وزیر ارتباطات در الکامپ 1403، رونمایی شدند.
دکتر سیدمهدی فرحی قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی و دکتر محمد خوانساری معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، از غرفه ایرانسل در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ)، بازدید کردند.

شرکت مخابرات ایران، از روز گذشته سرعت اینترنت فیبر نوری را از صد مگابایت بر ثانیه، برای مشتریانی که نیاز به خدمات پرسرعت دارند به هزار مگابایت بر ثانیه افزایش داده‌است.
با افتتاح غرفه ایرانسل در سالن اصلی (۳۸) توسط وزیر ارتباطات، بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ)، رسما آغاز به کار کرد. در جریان این بازدید بالاترین سرعت اینترنت ایران با عدد ۷.۵ گیگابیت بر ثانیه، بر بستر شبکه 5G-SA ایرانسل به ثبت رسید.
صبح امروز در اولین روز از برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، عیسی زارع‌ پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و امیر محمدزاده لاجوردی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از غرفه همراه اول بازدید کردند و با آخرین سرویس‌های ارایه شده توسط این اپراتور آشنا شدند.
رئیس گروه نرم افزار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به نقش هوش مصنوعی در مدیریت بهتر منابع آبی، حفاظت از جنگل‌ها، کشاورزی بهینه و ... ، چالش‌های بهره‌گیری از آن برای حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی را برشمرد.
موسس پلتفرم پیام‌رسان و شبکه اجتماعی تلگرام فاش کرده است کل این شرکت فقط توسط ۳۰ مهندس و بدون دپارتمان منابع انسانی کار می‌کند.
اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با تمرکز بر سه محور اصلی اقتصاد دیجیتال، تحول دیجیتال و هوش مصنوعی، در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۱۴۰۳)، شرکت می‌کند.