دانشگاه و کنکور

جدیدترین اخبار فوری و کوتاه درباره کنکور و دانشگاه را در سرویس فناوری پرسون بخوانید.

تقویم آزمون های سال ۱۴۰۰ دانشگاه های علوم پزشکی مجدد اصلاح شد و بر این اساس اغلب آزمون های مهم دانشجویان که به دلیل کرونا به تعویق افتاده بود در تیر ماه برگزار می شود.
مدیر کل منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی:

نمره قبولی آزمون استخدامی سال گذشته به کمتر از 50 درصد کاهش یافت

مدیر کل منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی گفت: از داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی این سازمان در سال 99 که امتیاز آزمون کتبی آنان مشمول حدنصاب جدید (تعیین شده در مصوبه مذکور) است به تعداد سه برابر ظرفیت جذب در هر عنوان شغلی با کاهش نصاب به 50 درصد بالاترین نمره اخذ شده در هر عنوان شغلی برای شرکت در مصاحبه استخدامی دعوت می شود.
رییس جمهوری در احکام جداگانه‌ای، غلامعلی حداد عادل، حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدحداد عادل و حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی را برای مدت چهار سال به عنوان عضو هیات امنای دانشگاه فرهنگیان منصوب کرد.
وزیر علوم از موافقت سازمان برنامه و بودجه با تامین اعتبار همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی خبر داد و گفت:مشکلی که وجود دارد در همسان‌سازی به دانشگاه‌های غیردولتی و مراکز پژوهشی توجه نشده است که دنبال اصلاح آن هستیم.
معاون آموزشی وزارت علوم با بیان اینکه حضوری شدن آموزش‌ در دانشگاه‌ها منوط به حفظ سلامتی افراد است، گفت: اگر واکسیناسیون انجام شود و شهرها در شرایط زرد و آبی قرار گیرند امیدواریم از مهرماه ۱۴۰۰ کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار شود.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی:

روابط عمومی عامل اصلی پیوند و تعامل سازمان و مخاطبان است

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی از برگزاری همایش مجازی روز جهانی ارتباطات روابط عمومی با عنوان: "رسانه ها و روابط عمومی ها" در ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت ماه خبر داد.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی:

ایران رتبه چهارم رشد علمی دنیا را دارد

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ما در بحث رشد علمی، رتبه چهارم جهان را پیدا کردیم و در سال ۲۰۲۰ رتبه‌های بالایی را در حوزه‌های مختلف علمی کسب کردیم.