دانشگاه و کنکور

جدیدترین اخبار فوری و کوتاه درباره کنکور و دانشگاه را در سرویس فناوری پرسون بخوانید.

دفترچه راهنمای ثبت نام، همزمان با شروع ثبت نام، در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش در دسترس قرار گرفت.
به بهانه 16 آذرماه روز دانشجو؛

جوش و خروش جویندگان دانش را خفه نکنیم

سخن سردبیر/ 16 آذرماه یکی از همان روزهایی است که در تقویم ما اگرچه رنگ قرمز به خود نگرفته اما جای تبریک را برای یک قشر باز گذاشته که آنها دانشجویان جامعه ما هستند. روزی که ماجرای برجسته شدن تاریخش برمی گردد به 68 سال قبل.
مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در دوران کرونا، در بسیاری از استان‌ها، دانشجویان یک بازوی عملیاتی در امورات بهداشتی درمانی بودند. علیرغم تصوراتی که می‌گویند دانشجو در میدان نیست، معتقدیم دانشجویان در خیلی امورات نقش حیاتی داشتند.

رئیسی در بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه صنعتی شریف گفت: دانشگاه پشتوانه علمی، فکری و فناورانه‌ای برای دولت است که می‌تواند فعالیت‌های دولت را از دقت و سرعت قابل توجهی در همه حوزه‌ها برخوردار کند.
مدیرکل دفتر فن آوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش از ارائه سرویس ارسال الکترونیکی سوابق تحصیلی و گواهی محل تحصیل سه سال آخر دوره دوم متوسطه پذیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه‌های محل پذیرش خبر داد.

مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه تهران در ایمیلی به دانشجویان و اساتید این دانشگاه کندی و اختلال سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران در هفته گذشته را به دلیل حمله سایبری اعلام کرد.
سخنگوی سازمان سنجش گفت: بیش از ۱۰۲ هزار نفر در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ ثبت نام کرده اند و داوطلبان تا جمعه ۱۲ آذر فرصت دارند در آزمون ثبت نام کنند.