سایر حوزه‌ها

برای باخبر شدن از آخرین اخبار فرهنگی ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 08 آبان ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز07 آبان ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز06 آبان ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 04 آبان ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
اصلاح جامعه و ساختار سیاسی ایران از مجرای اصلاح سیاست و نظام رسانه‌ای آغاز خواهد شد. هیچ راه دیگری در میان نیست. هر اراده‌ای که معطوف به این اصلاح شود باید مورد حمایت قرار گیرد.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 03 آبان ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
گشت و گذار در خلوت ظهیرالدوله

خانه ابدی چکامه‌سرایان اینجاست

نامشان را که روزی تنها روی جلد کتاب‌ها و مجموعه شعرها بود، حالا روی سنگ‌های سرد گورستان ظهیرالدوله می‌خوانیم. با هر نام، شعری آشنا را زیر لب زمزمه می‌کنیم. اینجا ظهیرالدوله است.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز02 آبان ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
۲ هزار مسکن برای اعضا در فاز اول شهرک هنر

خبر خوش آقای وزیر برای اعضای صندوق هنر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره پروژه شهرک هنر گفت: از همکارانم در وزارت راه، سازمان عمران،، مسئولان شهرستان شهر جدید پرند و امام جمعه این شهر و همه کسانی که همت و یاری کردند تا دوستان من در وزارت فرهنگ و صندوق اعتباری هنر بتوانند در گام اول این کار را شروع کنند، تشکر می‌کنم.
نخستین همایش تخصصی معماران استان قم با مدیریت انجمن معماران استان قم با حضور مسئولان رده بالای شهرداری و نظام مهندسی و پیشکسوتان و معماران جوان با نام «معماری ایران معمار ایرانی» در مجتمع تجاری بازار شهر برگزار شد.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 27 مهر ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 26 مهر ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 25 مهر ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 24 مهر ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همان قدر که یک فرد عادی و از طبقه پایین جامعه نیازمند صنف روزنامه‌نگاری است، سیاست‌مداران، صاحبان قدرت و ثروت، دانشمندان، قضات و هنرمندان برای بسط مطلوب و کارآمد تولیدات خود در جامعه و دریافت بازخورد آنها نیازمند صنف روزنامه‌نگار هستند. آزادی شرط ضروری فعالیت این صنف است تا وظیفه خود را به نحو درستی انجام دهند. بدون وجود چنین صنفی در غیاب رسانه‌های آزاد، اجتماعی شدن و تعامل اصناف و گروه‌ها با یکدیگر دچار اختلال جدی خواهد شد. آنان که از صفت ژورنالیسم به عنوان تخفیف نوشته‌ای استفاده می‌کنند، درک درستی از کارکرد و اثرگذاری این حرفه ندارند.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 23 مهر ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.