سایر حوزه‌ها

برای باخبر شدن از آخرین اخبار فرهنگی ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز شنبه 09 دی ماه 1402 را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز سه شنبه 05 دی ماه 1402 را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز دوشنبه 04 دی ماه 1402 را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع­ مقدس، در بیانیه‌ای با تبریک سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) به آحاد مسیحیان جهان و ایران اسلامی، حضور به موقع مسیحیان در صحنه‌های همراهی با مصالح و منافع ملی و حراست از آرمان‌ها و ارزش‌های کشور را بیانگر هوشمندی و احساس مسئولیت آنان دانست.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز یکشنبه 03 دی ماه 1402 را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز شنبه 02 دی ماه 1402 را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز پنج شنبه ۳۰ آذر ماه 1402 را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
علائمی از علاقه دولت برای پذیرش تغییرات از جمله انتخابات مشاهده نمی‌شود. این امر، همچنان به گسترش شکاف‌ها منجر می‌شود. این سنجش‌ها را می‌توان دستمایه‌ای برای درک واقعیت‌ها و حقایق قرار داد و اصلاح سیاست‌ها را آغاز کرد.
مدینه در دهان شب فرو رفته است، مسلمانان همه خفته‌اند. سکوت مرموز شب گوش به گفت‌وگوی آرام علی دارد. و علی که سخت تنها مانده است، هم در شهر و هم در خانه، بی‌پیغمبر، بی‌فاطمه، همچون کوهی از درد، بر سر خاک فاطمه نشسته است.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز سه شنبه 21 آذر ماه 1402 را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز دوشنبه 20 آذر ماه 1402 را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز یکشنبه 19 آذر ماه 1402 را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز شنبه 18 آذر ماه 1402 را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.