سایر حوزه‌ها

برای باخبر شدن از آخرین اخبار فرهنگی ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز01 مهر ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 30 شهریور ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
یازدهمین سالگرد تاسیس موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور هنرمندان قدیمی برگزار شد و در این مراسم اظهار امیدواری شد که مشکلات بودجه ای موسسه حل و فصل شود.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 29 شهریور ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 28 شهریور ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
واکنش رییس سازمان سینمایی به تحریم وزیر ارشاد

اصحاب فرهنگ و هنر هیچ‌گاه تحریم نخواهند شد

محمد خزاعی تهیه کننده سینما و رئیس سازمان سینمایی کشور طی نامه‌ای سرگشاده به تحریم محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و قائم مقام وی از سوی کشورهای غربی واکنش نشان داد.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 27 شهریور ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 26 شهریور ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
مورخ بزرگ، محمد بن عمر واقدی در کتاب مغازی، واقعه رحلت پیامبر (ص) را چنین نقل می‌کند: «چون رسول خدا (ص) خیبر را فتح کرد و آرام گرفت، زینب، دختر حارث، گوسفندی را کشت و سپس زهر کشنده تب‌آوری را که با مشورت یهود فراهم آورده بود، به تمام گوشت و به‌ویژه شانه و سردست آن زد و آن را مسموم کرد.»
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 22 شهریور ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 21 شهریور ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 20 شهریور ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
حدود چندین سال است که امکان انتشار آگهی دستگاه‌های دولتی در خبرگزاری ها و پایگاه‌های خبری فراهم شده است. در این رابطه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دستورالعمل اجرایی تهیه و ابلاغ کرده است.