سایر حوزه‌ها

برای باخبر شدن از آخرین اخبار فرهنگی ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 22 مهر ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
به گفته رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، متقاضیان راه‌اندازی کودکستان نیاز به اخذ دو مجوز دارند؛ ابتدا باید «مجوز تاسیس» را از سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک دریافت کنند و سپس «مجوز فعالیت» کودکستان به نام موسس صادر شود.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز20 مهر ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 19 مهر ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 18 مهر ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 17 مهر ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 15 مهر ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 13 مهر ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 12 مهر ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
«تاه میان لباس‌های ایسه میاکه» عنوان نمایشگاه جدید گالری فیوز، چیدمان است از «ایسه میاکه» هنرمند ژاپنی که به سرپرستی هنری ناهید بهبودیان از نهم شهریورماه تا 14 مهرماه در گالری فیوز برپا شده است. این نخستین نمایش آثار این هنرمند در ایران است.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز10 مهر ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 09 مهر ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 08 مهر ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 06 مهر ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 05 مهر ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 04 مهر ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که به منظور حضور در اجلاس وزرای فرهنگ کشورهای اسلامی به دوحه پایتخت قطر سفر کرده، با سالم بن محمد المالک دبیرکل سازمان جهانی اسلامی برای آموزش و پرورش، علوم و فرهنگ (آیسسکو) دیدار و گفت و گو کرد.