سایر حوزه‌ها

برای باخبر شدن از آخرین اخبار فرهنگی ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حجاب بان معنی ندارد و همه ما طبق قانون اساسی موظف هستیم نسبت به هم حالت دلسوزی داشته باشیم

همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز سه شنبه 14 آذر ماه 1402 را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز دوشنبه 13 آذر ماه 1402 را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز یکشنبه 12 آذر ماه 1402 را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز شنبه 11 آذر ماه 1402 را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز سه شنبه 7 آذر ماه 1402 را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز دوشنبه 6 آذر ماه 1402 را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز یکشنبه 5 آذر ماه 1402 را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز شنبه 4 آذر ماه 1402 را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز سه شنبه 30 آبان ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز دوشنبه ۲9 آبان ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز یکشنبه ۲8 آبان ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
واکنش نهاد رهبری در دانشگاه‌ها به اتفاقات جشن فارغ التحصیلی پردیس دانشگاه شریف:

منتظر اقدام مناسب دانشگاه در برخورد با تخلف پیش آمده هستیم

در پی انتشار تصاویری از جشن فارغ التحصیلی پردیس کیش دانشگاه صنعتی شریف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها توضیحاتی را ارائه داد که لازم است این توضیحات به اطلاع عزیزان متدین و دغدغه‌مندان انقلابی برسد.