سینما و تئاتر

برای باخبر شدن از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

لئوناردو دی کاپریو بازیگر معروف آمریکایی که از محبوبیت بسیار زیادی در دنیا برخوردار است، در این سال ها زن های زیادی وارد زندگی او شدند اما این روابط هر بار به بن بست رسیدند.
نمایش «هفت خان اسفندیار» برداشتی آزاد از شاهنامه فردوسی، به قلم محمدرضا کوهستانی مهر ماه در تالار وحدت تهران اجرا می‌شود.

فیلم سینمایی «بی‌صدا حلزون» در پانزدهمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی سن فرانسیسکو که هفدهم و هجدهم سپتامبر در کشور آمریکا برگزار می‌شود، نمایش داده خواهد شد.

هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز چهارشنبه شب آغاز به کار می‌کند؛ بر اساس تصمیم دو سالانه ونیز، شیر طلایی این دوره از جشنواره برای یک عمر دستاورد هنری به «کاترین دِنُوْ - Catherine Deneuve» هنرپیشه، مدل و تهیه‌کننده فرانسوی اعطا خواهد شد.

سید جواد هاشمی بازیگر «نقش شهید رجایی» گفت: من ۳۲ بار در فیلم و سریال‌های مختلف شهید شدم، اما فقط دوبار نقش شهید واقعی را بازی کردم.

تصاویری از حضور لیلا حاتمی در مهمانی پیش از شروع هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز منتشر شده است.
خاکستر نیچل نیکولز، بازیگر سریال پیشتازان فضا که اخیرا در سن ۸۹ سالگی درگذشت، در ماموریت ناسا به فضا پرتاب می‌شود.

جشنواره فیلم ونیز از امروز هفتاد و نهمین دوره آن آغاز به‌کار می‌کند و به‌مدت ۱۰روز پذیرای آثار کارگردانان برجسته خواهد بود.
سه فیلم «آپاندیس»، «بچه گرگ‌های دره سیب» و «پسران دریا» از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی در جشنواره بین‌المللی فیلم تاشکند به نمایش درمی‌آید.

سازمان آگهی های پرسون