سینما و تئاتر

برای باخبر شدن از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

پارسا پیروزفر در سی‌امین سال حضور حرفه‌ای خود، روز‌های شکوهمندی را شاهد است؛ یک فیلم پرفروش را در سینما‌ها دارد و پلتفرم‌های اینترنتی را نیز با «یاغی» به تسخیر خود درآورده است.
مستند علمی «کاپیتان من» به کارگردانی سیاوش صفاریان‌پور و تهیه‌کنندگی بهرام رادان و با حضور بهرام رادان در مقام راوی موفق به دریافت پروانه نمایش شد.

نمایش «شفیره» به نویسندگی و کارگردانی مهدی شاه پیری از روزچهاردهم شهریورماه در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

پس از ۱۸ روز در آی سی یو

آخرین وضعیت بازیگر پیش‌کسوت

یلدا کسبی درباره آخرین وضعیت پدرش توضیحاتی داد و گفت: پدرم روز شنبه ـ پنجم شهریور ماه ـ پس از ۱۸ روز بستری شدن در بخش آی سی یو بیمارستان عرفان به منزل منتقل شد.

گفت و گو با ژرژ پطروسی یکی از پیشکسوتان دوبله ایران را بخوانید.
رسول صدرعاملی طبق قراری که دو سال قبل با دست‌اندرکاران جشنواره فیلم "مسکو" داشت و به دلیل کرونا به سرانجام نرسید، امسال برای داوری این رویداد به این کشور سفر کرده است.

نخستین خلاصه داستان از فیلم «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی که بزودی در جشنواره ونیز رونمایی می‌شود، منتشر شد.

انتشار تصاویر بدون حجاب از نیوشا مدبر، بازیگر سینما و تلویزیون که در سریال «کیمیا» نیز نقش آفرینی کرده بود در کشور ترکیه به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شده است.

جدایی سیلور استالونه از همسرش

گران‌ترین طلاق هالیوود!

سیلور استالونه بازیگر مشهور هالیوود قصد دارد پس از ۲۵ سال از همسرش جدا شود تا یکی از گران ترین طلاق‌های هالیوود رقم بخورد.

سازمان آگهی های پرسون