اجراهای چهارمین روز از جشنواره تئاتر فجر

گزارشی از اجراهای چهارمین روز از چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را بخوانید.
تصویر اجراهای چهارمین روز از جشنواره تئاتر فجر

به گزارش سایت خبری پرسون، چهارمین روز اجراهای چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نیز همچون روزهای گذشته شاهد اجرا در بخش ها و سالن های مختلف نمایشی خواهد بود.

بر اساس جدول منتشر شده نمایش های «ایرانیان»، «داستان اسف‌انگیز»، «خاکستری»، «نذر عباس»، «نقطه صفر مرزی»، «جاودانگی»، گل های قرآن» و «مامور خیابان نود و دو» از جمله آثاری هستند که در سالن های در نظرگرفته شده روی صحنه می روند.

نمایش «ایرانیان» اثری از رضا صابری به عنوانی کاری از مشهد ساعت ۲۰ یک تک‌اجرا در تالار وحدت دارد.

دیگر نمایش امروز «داستان اسف‌انگیز» از غلامحسین دولت‌آبادی است که متن آن را هم خودش نوشته و به عنوان کاری از تهران دو اجرا در ساعت‌های ۱۷ و ۲۰ در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر دارد.

«خاکستری» نوشته و کار پریا امینی از شهرکرد دیگر نمایشی است که روز سه‌شنبه اجرا می‌شود. این اثر نمایشی در دو نوبت ۱۸:۳۰ دقیقه و ۲۰:۳۰ در تالار چهارسو روی صحنه می‌رود.

تالار سایه نیز میزبان نمایش «نذر عباس» کاری از محمد یزدی است که از ملارد و در دو سانس ۱۷ و ۱۹ اجرا خواهد شد.

تالار مولوی نیز در چهارمین روز جشنواره شاهد اجرای نمایش «نقطه صفر مرزی» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا عبادیانی از شاهرود است که در دو نوبت ۱۶ و ۱۹ روی صحنه می‌رود.

تالار دکتر ناظرزاده کرمانی هم میزبان نمایش «جاودانگی» به نویسندگی اصغر گروسی و کارگردانی محسن جاور است که از یزد در این دوره از جشنواره حضور دارد. این اثر نمایشی در دو نوبت ۱۷ و ۲۰ روی صحنه می‌رود.

تالار استاد سمندریان هم همچون روز دوشنبه، میزبان نمایش «مامور خیابان نود و دو» می‌شود. نمایشی که متن آن را داود فتحعلی بیگی نوشته و میثم زندی کارگردانی آن را عهده‌دار است. این اثر نمایشی که از نوشهر در جشنواره حضور دارد، دو نوبت اجرا در ساعت‌های ۱۸ و ۲۰:۳۰ خواهد داشت.

و سرانجام اینکه تالار حافظ شاهد اجرای نمایش «گل‌های قرآن» نوشته و کار علی زیستی است که از شهر کرمانشاه در این دوره از جشنواره حضور دارد و در دو نوبت ۱۸ و ۲۰:۳۰ روی صحنه می‌رود.

در همین روز تالار قشقایی میزبان هیچ نمایشی نیست.

در بخش اجراهای خیابانی هم نمایش «بازمانده» به نویسندگی اصغر گروسی به کارگردانی مردم دهقانی از شیراز ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه، نمایش «قل آب» به نویسندگی و کارگردانی بهناز زحمتکش از یزد ساعت ۱۵، نمایش «شوشی و انگشتر» نوشته دکتر احمد جولایی به کارگردانی حسن سبحانی مینابی از مینابی از میناب ساعت ۱۵:۳۰، نمایش «تکم» نوشته علی بایبوردی به کارگردانی معین جعفری از اهر ساعت ۱۶، «لالایی های ایران» نوشته کیانوش احمدی به کارگردانی حسنا قبادی از ایلام ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه، نمایش «همراه مردم» به نویسندگی و کارگردانی حسین نادری از کرمانشاه ساعت ۱۷ در پهنه رودکی مقابل تالار وحدت میزبان علاقه مندان خواهند بود.

همچنی نمایش «چرخیدن» به نویسندگی و کارگردانی آرش رضایی از ازنا، ساعت ۱۱ در ایوان انتظار متروی ولیعصر اجرا می شود.

منبع: ایرنا

458944