جزئیاتی از جشنواره فیلم فجر

مسعود نجفی مدیر روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با حضور در برنامه «صبحانه ایرانی» در شبکه دو جزئیاتی را از برپایی این دوره اعلام کرد.

تصویر جزئیاتی از جشنواره فیلم فجر

به گزارش سایت خبری پرسون، مسعود نجفی با حضور در برنامه «صبحانه ایرانی» در شبکه دو جزئیاتی را از برپایی این دوره جشنواره اعلام کرد.

مدیر روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر با بیان اینکه در این دوره پردیس ملت میزبان اهالی رسانه است، افزود: اهالی رسانه امسال استقبال خوبی داشتند و 1512 نفر شامل نمایندگان خبرگزاری‎ها و پایگاه‌های خبری، رسانه‌های مکتوب، برنامه‌های رادیویی، تلویزیونی و برخط و رسانه‌های خارجی برای حضور در جشنواره ثبت نام کرد‌ند. بررسی‌ها هم طبق آئین نامه‌ این بخش انجام شد و صدور کارت‌ها برای افراد حائز شرایط به پایان رسیده و از دوشنبه همین هفته توزیع کارت‌ها آغاز خواهد شد.

او افزود: علاوه بر فیلم‌های بخش اصلی جشنواره که در چهار سالن به صورت همزمان به نمایش گذاشته خواهد شد، فیلم‌های بخش بین‌الملل، کوتاه و مستند هم در سالن‌های دیگر به نمایش درخواهد آمد. سالنی را هم به تکرار فیلم‌های سودای سیمرغ اختصاص داده‌ایم. همچنین نشست‌های پرسش و پاسخ هم در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود. ضمن اینکه امکان حضور خبرنگاران در برج میلاد برای گفت و گو و تهیه گزارش از بخش بین الملل جشنواره فراهم است.

نجفی با بیان اینکه امسال برنامه‌ریزی وسیعی برای نمایش فیلم‌ها در استان‌ها شده است، گفت: از 17 تا 23 بهمن ماه فیلم‌های جشنواره فجر در 31 استان کشور به نمایش درخواهد آمد و فروش بلیت‌ها به صورت آنلاین خواهد بود.

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر در پاسخ به وحید رونقی مجری برنامه که اعلام کرد اطلاع‌رسانی‌های جشنواره بیشتر از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته است توضیح داد: وقتی شخص اول فرهنگ و هنر کشور درباره مهمترین رویداد فرهنگی و هنری کشور مورد سوال قرار می‌گیرد و او هم پاسخگو هستند، نشان از اهمیت و اعتبار این جشنواره دارد.

منبع: تسنیم

458586