بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

با اصلاح ارز ۴۲۰۰ تومانی، سرکوب قیمت‌ها که به عنوان پاشنه آشیل برای تولیدکنندگان شناخته می شد، نقش کمتری در اقتصاد ایفا خواهد کرد و قیمت‌های نسبی به دلیل تخصیص یارانه‌ها مورد سرکوب شدید قرار نمی گیرند.
افزایش ۲۰۰ درصدی قیمت شیر امروز محور گزارش برخی رسانه‌ها قرار گرفت.بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت شیر در خرده‌فروشی‌ها به ۱۷ هزار تا ۳۰ هزار تومان رسیده است.
بطری‌های آب معدنی کوچک و بزرگ با قیمت های بالا در بازار به فروش می رسد و جالب اینجاست بطری آب معدنی دو هزار تومانی در خیابان نزدیک به سازمان حمایت 4 هزار تومان فروخته می‌شود.
بسیاری از مخاطبان شما و اقتصاد از تفاوت قیمت ثبت شده با قیمتی که در بازار اعلام شده را دارند اما با نبود نظارت ممکن است بسیاری از قیمت های زیر افزایش داشته باشد.

نگاهی به نرخ جدید بستنی‌های شرکتی نشان می‌دهد قیمت بستنی مگنوم تا ۲۰هزار تومان بالا رفته است. این بستنی پرطرفدار پیش‌ از این ۱۵هزار تومان فروخته می‌شد. یک ماه پیش قیمت بستنی‌های قیفی، کیم و عروسکی هم بالا رفت.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ پنج امروز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ به ۳۵۵ میلیون تومان و قیمت تیبا دو امروز به ۲۰۴ میلیون تومان رسید
بررسی وضعیت کالاهای اساسی و اقلام ضروری خانوار در هفته آخر خرداد ۱۴۰۱ حاکی از ثبات نسبی قیمت‌ها و کمبود رب گوجه فرنگی است.

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: عرضه تن ماهی و رب گوجه‌فرنگی از سوی تولیدکنندگان در بازار محدود شده، اما هنوز افزایش قیمتی برای این دو کالا رخ نداده است.

قیمت بازار و قیمت نمایندگی خودرو‌های ایران خودرو امروز پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده نمایید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.
قیمت سیمان سیاه تیپ ۵ ضد سولفات ۵۰ کیلویی در حال حاضر در بازار ۳۹ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت خورده است.
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو با اشاره به اختلاف قیمت ۱۰۰ درصدی خودرو از کارخانه تا بازار گفت: این اختلاف قیمت ناشی از عرضه کم و عدم توانایی خودروسازان در تامین بازار خودرو است.
معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: در برخی از محصولات صنایع شوینده، شاهد افزایش قیمت بودیم که با اخذ مجوز از سازمان حمایت، قیمت‌ها در حد معمول اصلاح و کاهش پیدا کرده است.