معرفی انواع مختلف جاروبرقی آب و خاک برند کسری

اگر به‌دنبال خرید بهترین مدل جاروبرقی صنعتی هستید، حتما باید معرفی انواع مختلف جاروبرقی آب و خاک برند کسری را بررسی کنید.
تصویر معرفی انواع مختلف جاروبرقی آب و خاک برند کسری

به گزارش سایت خبری پرسون، اگر به‌دنبال خرید بهترین مدل جاروبرقی صنعتی هستید، باید معرفی انواع مختلف جاروبرقی آب و خاک برند کسری را بررسی کنید. همچنین شما باید قبل‌از خرید جاروبرقی آب و خاک با انواع مدل‌هایی که این محصول دارد آشنا شوید. جاروبرقی‌های برند کسری را می‌توان از خاص‌ترین محصولات بازار دانست. محصولات این برند کیفیت فوق‌العاده‌ای داشته و هرگز شما را ناراضی نمی‌کنند.

جاروبرقی‌های آب و خاک این برند به‌گونه‌ای است که به شما قابلیت پاک‌سازی کاشی و سرامیک و فروش و موکت را می‌دهد. کسری مدل‌های مختلفی را برای این دسته‌بندی تولید کرده است. همراه ما باشید تا در ادامه این موارد را باهم بررسی کنیم.

جاروبرقی آب و خاک چیست؟

سوالی که در ذهن بسیاری از مشتریان وجود دارد این است که جاروبرقی آب و خاک چیست؟ قبل‌از معرفی انواع مختلف جاروبرقی آب و خاک برند کسری باید بدانید که این محصول نوعی سیستم پاک ‌سازی مکنده است که مخزن جداگانه برای آب و خاک درون خود دارد. در واقع با استفاده از آن قادر هستید سطوح مختلف مانند فرش و موکت که رطوبت و خاک روی آن‌ها وجود دارد را تمیز کنید.

انواع جاروبرقی آب و خاک برند کسری

انواع جاروبرقی آب و خاک برند کسری

ما قصد داریم شما را در خرید جاروبرقی‌های صنعتی مخصوص آب و خاک کمک کنیم؛ به همین دلیل باید معرفی انواع مختلف جاروبرقی آب و خاک برند کسری را برای شما به‌طور کامل انجام دهیم. مدل‌های مختلفی که توسط شرکت کسری تولید می‌شوند به شرح زیر هستند.

جاروبرقی خانگی هتلی مدل سران هیبرید

در این معرفی باید به مدل سران هیبرید اشاره کنیم. جاروبرقی سران یکی از خاص‌ترین مدل‌های تولید شده توسط شرکت کسری است که کمترین میزان مصرف انرژی را در رده A داشته و برای هتل‌ها نیز مناسب است. شما قادر هستید از موتور قدرتمند و ظرفیت 8 لیتری آن برای مکش آب و خاک استفاده کنید. بهره‌گیری از سیم جمع کن خودگار، فیلتر محافظ الکتروموتور، استفاده از فیلتر خروجی HEPA 13، موتور سوپر سایلنت با نویز کمتر از 58 دسی بل و تنظیم توان مکش ویژگی‌های این محصول به‌شمار می‌روند.

جاروبرقی تجاری ماموت

مدل دیگری که می‌خواهیم در معرفی انواع مختلف جاروبرقی آب و خاک برند کسری به شما ارائه کنیم، مدل ماموت از محصولات این برند است. سری ماموت از پرتوان‌ترین محصولات شرکت کسری در دسته‌بندی محصولات صنعتی هستند.

این محصول از خرطوم‌های جداگانه برای آب و خاک استفاده کرده و مدل‌های گوناگونی نیز دارد؛ مدل‌های تک موتور، 2 موتوره، 3 موتوره و ظرفیت 40 و 80 لیتر از انواع این مدل‌ها به‌شمار می‌روند. بهره‌گیری از کلیدهای جداگانه و شناور قطع کن از ویژگی‌های عالی این محصول محسوب می‌شود.

جاروبرقی 3 موتور تجاری رولی

اگر به‌دنبال خرید یک محصول قدرتمند از شرکت کسری هستید، باید شما را در معرفی انواع مختلف جاروبرقی آب و خاک برند کسری با سری رولی از این برند آشنا کنیم. این محصول در دسته‌بندی مدل‌های تجاری قرار گرفته و برای محیط‌های بزرگ استفاده می‌شود.

بهره‌گیری از 3 موتور 80 لیتری با قابلیت مکش آب و خاک ویژگی مهم این محصول است. این دستگاه از الکتروموتور 2 پروانه هسته بلند استفاده می‌کند. ازطرف‌دیگر قابلیت مکش انواع زباله‌های تر و خشک و فیلتراسیون چند مرحله‌ای، دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

جاروبرقی مرکزی Cyclonic

برای اینکه بتوانید به‌صورت هم‌ زمان از یک جاروبرقی آب و خاک و یک جاروبرقی کارواشی استفاده کنید، پیشنهاد ما خرید مدل سایکلونیک است. این مدل از یک موتور دیواری استفاده می‌کند که قابلیت مکش آب و خاک به‌طور هم ‌زمان را دارد.

شما قادر هستید از این محصول در انواع کارگاه‌های صنعتی، کارواش‌ها و پارکینگ استفاده کنید. بدنه این دستگاه کیفیت بالایی در برابر ضربه داشته و مخزن آن نیز ظرفیت زیادی دارد. به‌کارگیری الکتروموتورهای 2 پروانه هسته بلند، باعث افزایش ارزش خرید این محصول شده‌اند.

جاروبرقی صنعتی مدل آراز

مدل‌های مختلفی توسط شرکت کسری تولید شده که مدل آراز از باکیفیت‌ترین آن‌ها به‌شمار می‌روند. باید در معرفی انواع مختلف جاروبرقی آب و خاک برند کسری این مدل را باهم بررسی کنیم تا ببینید که چقدر برای کارگاه‌ها و هتل‌ها اهمیت زیادی دارد.

این محصول 3 موتور داشته و از یک مخزن زباله استیل 80 لیتری استفاده می‌کند. این دستگاه از فیلتر حلقه‌ای قابل شستشو استفاده کرده و فیلتراسیون چند مرحله ای دارد. همچنین شلنگ تخلیه مایعا و کالسکه محکم را باید از دیگر ویژگی‌های بارز این مدل دانست.

جاروبرقی صنعتی مدل پارسیان

اما آخرین‌مدلی که می‌خواهیم در معرفی انواع مختلف جاروبرقی آب و خاک برند کسری به شما ارائه دهیم، مدل پارسیان است. شرکت بزرگ کسری این مدل را با هدف ارائه بهترین مدل جاروبرقی صنعتی وارد بازار کرده است؛ به همین دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردی درون آن وجود دارند.

بدنه این محصول از جنس استیل بوده و مخزن آن نیز 80 لیتر ظرفیت دارد. الکتروموتورهای به‌کار رفته در این دستگاه از نوع توربو بوده و به همین دلیل بیشترین قدرت مکش را دارند. استفاده از 3 موتور، کلیدهای جداگانه برای هر موتور، رنگ کوره‌ای بدنه و قابلیت نصب پاکت از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

مزایای خرید محصولات برند کسری

مزایای خرید محصولات برند کسری

حال که معرفی انواع مختلف جاروبرقی آب و خاک برند کسری را برای شما انجام دادیم، بهتر است بدانید که خرید از محصولات این برند چه مزایایی را برای شما خواهد داشت. درصورتی‌که نسبت به خرید جاروبرقی صنعتی کسری اقدام کنید مزایای زیر نصیب شما خواهند شد:

  • کیفیت منحصربه‌فرد تولید
  • استفاده از بدنه‌های مقاوم با طراحی مدرن و به‌روز
  • دارای تجهیزات جانبی کامل برای استفاده راحت از دستگاه‌ها
  • قابلیت تمیز کردن انواع محیط‌های خشک و مرطوب در کمترین زمان ممکن
  • نویز بسیار کم دستگاه در کنار بیشترین قدرت مکش
  • قابل ‌تولید در حجم‌ها و قدرت‌های مختلف نسبت به نیاز مشتریان

جمع‌بندی

مهم‌ترین قدم برای خرید یک جاروبرقی صنعتی، بررسی معرفی انواع مختلف جاروبرقی آب و خاک برند کسری است. باید گفت که شرکت کسری یکی از بزرگ‌ترین برندهای تولیدکننده جاروبرقی خانگی و صنعتی در ایران بوده و محصولات بسیار زیادی را تولید کرده است.

مدل‌های آب و خاک از این دستگاه محصولاتی خاک هستند که علاوه‌بر قابلیت مکش خاک و زباله‌های خشک، می‌توانند مایعات و آب را نیز درون خود بمکند. در این مطلب انواع محصولاتی که شرکت کسری در این زمینه تولید کرده را باهم بررسی کردیم. برای خرید این محصولات و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت شرکت کسری رفته یا با کارشناسان آن‌ها تماس بگیرید.

منبع: شرکت کسری

681639