معرفی تجهیزات کنفرانس و وب کنفرانس ایرانی صدرا

شرکت صدرا تولید کننده تجهیزات کنفرانس و ویدئو کنفرانس با سابقه درخشان در زمینه سالن های کنفرانس با کیفیت ترین محصولات را در بازار عرضه کرده است.
تصویر معرفی تجهیزات کنفرانس و وب کنفرانس ایرانی صدرا

به گزارش سایت خبری پرسون، شرکت صدرا ایرانیان تولید کننده تجهیزات کنفرانس و ویدئو کنفرانس با بیش از ۳۰ سال سابقه می باشد. تمامی تجهیزات کنفرانسی صدرا دارای جدید ترین تکنولوژی روز دنیا می باشد، که تمامی نیاز های شما را جهت برگزاری جلسات با کیفیت و بدون اتلاف وقت برطرف می کند. کافیست جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه سیستم کنفرانس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

در ادامه با توجه به افزایش مشغله کاری و ارتباطات بین المللی، ارتباط تحت وب به امری حیاتی در میان مردم و سازمان ها تبدیل شده است. ارتباط های ‌های تصویری در گذشته جهت روابط شخصی استفاده می شد اما اکنون به جزء جدانشدنی در فناوری‌های روز دنیا تبدیل گشته‌اند و در سراسر دنیا نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. همچنین این فناوری در زمینه های آموزشی، برگزاری کلاس های غیر حضوری ، صدور مدرک و در زمینه های پزشکی نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. از تجهیزاتی که در راه اندازی این فناوری مورد نیاز است می توان به میکروفون اتاق کنفرانس ، دوربین ویدئو کنفرانس، مانیتور کنفرانس و دیگر تجهیزات وابسته اشاره کرد که در ادامه مطلب به معرفی هر یک از این تجهیزات می پردازیم.

میکروفون کنفرانس

میکروفون رومیزی کنفرانس

میکروفون کنفرانس ، جزء اصلی سیستم کنفرانس می باشد و دربرگزاری جلسات حضوری و ویدئو کنفرانس بسیار مورد توجه قرار میگیرد . همچنین تاثیر بسزایی در افزایش کیفیت جلسات دارد به همین منظور انتخاب میکروفون متناسب با نیاز شما و دارا بودن تکنولوژی های جدید در ارتقا کیفیت و بهبود روند برگزاری جلسات بسیار حائز اهمیت است. شرکت صدرا ایرانیان با سابقه درخشان در زمینه تجهیزات کنفرانس ، جزو یکی از بزرگترین تولیدکنندگان میکروفون رومیزی کنفرانس در ایران است و هم اکنون دارای خط تولید ۶ مدل میکروفون با قابلیت های متفاوت می باشد. این میکروفن‌ های کنفرانس دارای قابلیت های حذف صدای محیط و نویزگیر ، ردیابی خودکار (Auto Tracking) ، رعایت حق تقدم سخنران و بلندگو داخلی می باشند. همچنین در برخی از مدل‌ها قابلیت رأی‌گیری و حضور غیاب نیز قرار داده شده که به‌ وسیله آن بتوان فرآیند رأی‌ گیری را بدون هرگونه تقلب در جلسات برگزار نمود. جهت دریافت قیمت میکروفون کنفرانس صدرا کافیست با شماره ۰۵۱۳۷۰۲۴ تماس حاصل فرمایید.

مانیتور کنفرانس

مانیتور کنفرانس

مانیتور سالن کنفرانس در دو نوع تاشو و آسانسورس (لیفت )کاربرد دارند .تفاوت مانیتور های کنفرانسی نسبت به دیگر مانیتورها، در ظاهر و ابعاد و کیفیت می باشد این مانیتور های کنفرانسی دارا ظاهری شکیل و ابعاد باریک تر می باشد همچنین در برخی مدل ها دارای قابلیت جمع شوندگی دارد تا فضای کمتری را اشغال کند. مانیتور کنفرانس تولید شرکت دانش بنیان صدرا ایرانیان قابلیت تاشوندگی دارد و در 4 مدل MC88 , , MC422 , MC522 MC322 تولید میشود. این مانیتور ها دارای قابلیت تاشو به صورت 90 درجه هستند و می توانند به صورت تخت روی میز قرار بگیرند. این مانیتور ها در دو نوع با بدنه فلزی و پلاستیک فشرده تولید می شوند همچنین این مانیتور ها از پنل LED ، و ابعاد صفحه نمایش این مانیتور ها متفاوت هستند و از بلندگو داخلی و کیفیت تصویر FULL HD برخوردارند. جهت خرید و دریافت کاتالوگ محصولات با کارشناسان ما با شماره تماس ۰۵۱۳۷۰۲۴ تماس حاصل کنید.

دوربین کنفرانس

دوربین کنفرانس بخش جدانشدنی تجهیزات ویدئو کنفرانس می باشد. همچنین در سالن های کنفرانس بزرگ جهت برگزاری جلسات حضوری با تعداد شرکت کنندگان بالا نیز بسیار کاربرد دارد. به همین منظور تهیه دوربین اتوترک با کیفیت بالا در جلسات کنفرانس و وب کنفرانس بسیار حائز اهمیت است. دوربین های ویدئو کنفرانس صدرا دارای قابلیت اتوترکینگ (چرخش خودکار ) به صورت هوشمند می باشد. و نحوه ی کار کرد آن به این صورت است که دیگر نیازی به حضور اپراتور هنگام برگزاری جلسات ندارید و با روشن شدن میکروفون فرد سخنران، دوربین به صورت خودکار به سمت شخص سخنران چرخش نموده و با توجه به قابلیت تشخیص خودکار از چهره شخص سخنران تصویر برداری می کند. دوربین های ویدئو کنفرانس صدرا دارای تمامی قابلیت های مورد نیا جهت برگزاری جلسات کنفرانس و ویدئو کنفرانس را دارا هستند. این دوربین ها دارای کیفیت تصویر Full HD ، قابلیت اتوترکینگ ،‌ قابلیت تشخیص چهره ، بزرگنمایی بالا بدون افت کیفیت، قابلیت چرخش به صورت افقی و عمودی و زاویه گسترده می باشند. خرید دوربین ویدئو کنفرانس صدرا با توجه به تولید داخلی و انبوه نسبت به سایر رقبای خارجی بسیار مناسب تر بوده و به علاوه آن از خدمات گسترده تعویض و گارانتی ۲ساله بهرمند می باشد.

سیستم کنفرانس

سیستم ویدئو کنفرانس

پکیج های سیستم ویدئو کنفرانس معمولا برای سالن های کوچک و اتاق جلسات با ظرفیت حداکثر 10 نفر مناسب است. و هنگام خرید باید به کیفیت این تجهیزات توجه کنیم ، زیرا هرچه این تجهیزات دارای کیفیت بالاتری باشند تصاویر شفاف تر و صدا واضح تر به گوش حضار در جلسه می رسند. سیستم ویدئو کنفرانس صدرا یک پکیج کامل از تمامی تجهیزات مورد نیاز جهت برگزاری ویدئو کنفرانس است که شامل دوربین ویدئو کنفرانس ،‌اسپیکرفون ، میکروفون اکسپنشن و هاب مرکزی است و در سه مدل SG80 , SG75، SG85تولید می شود این سیستم های کنفرانسی از تمامی بستر های ویدئو کنفرانس ایرانی و خارجی پشتیبانی می کنند .

ویدئو وال

ویدئو وال ها (VIDEO WALL) از اتصال چندین نمایشگر کوچک تشکیل می شوند و می‌تواند تصاویری در ابعاد دلخواه شما ایجاد کند . ویدئو وال ها محدودیت در کارکرد ندارند و قابلیت پخش تصاویر به صورت 24 ساعته را دارا هستند ، ویدیو وال ها در مقایسه با ویدئو پروژکتور به دلیل کیفیت تصاویر بالا ، قابلیت پخش تصاویر در محیط های روشن ، نمایش تصاویر در ابعاد دلخواه در سالن های کنفرانس و همایش بیشتر مورد توجه قرار می گیرند .

شرکت دانش بنیان صدرا ایرانیان مفتخر است با برند ایرانی صدرا در زمینه‌ تولید تجهیزات کنفرانس و ویدئو کنفرانس با بالاترین کیفیت، همچنین طراحی و تجهیز سالن‌های کنفرانس و همایش در خدمت شما عزیزان می‌باشد. کارشناسان ما در صدرا ایرانیان همواره در خدمت شما هستند و جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات کنفرانسی می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

راه‌های ارتباطی با شرکت دانش بنیان صدرا ایرانیان

تلفن تماس: ۳۷۰۲۴-۰۵۱

واتساپ: ۰۹۳۹۷۰۲۴۶۷۷

اینستاگرام: @sadra_it

منبع: شرکت صدرا

682188