راه و شهرسازی

گزارش و اخبار حوزه راه و شهرسازی و مسکن و ... را در سرویس اقتصادی پرسون بخوانید.

«تخلیه مستاجر» این آگهی است که اخیرا در یکی از استارتاپ‌ها منتشر شده که در آن فرد آگهی دهنده مدعی شده تا مستاجر ساکن در ملک را در صورتی‌که با استفاده دستورالعمل‌های اخیر وزارت راه و شهرسازی تمایلی برای بلند شدن ندارد و بر حسب اتفاق با افزایش قیمت اجاره‌بها بیش از سقف تعیین شده نیز موافق نیست مجبور به تخلیه خواهد کرد.
در حالی که دومین طرح وزارت راه و شهرسازی برای ساماندهی بازار اجاره از سوی وزارت راه و شهرسازی به دولت ارائه شده است، بررسی‌ها نشان می‌دهد بازاری عجیب و لاکچری در این بخش شکل گرفته است.
غلامرضا رستمیان با اعلام جزییات اعزام حجاج به سرزمین وحی اظهار داشت: از آغاز اعزام حجاج به مدینه منوره و جده تاکنون ۱۶۰ پرواز انجام شده است و دو پرواز نیز تا پایان امروز از فرودگاه بین المللی امام و زاهدان انجام خواهد شد و در مجموعه حجاج ایرانی و عوامل اجرایی حج با ۱۶۲ پرواز عازم سرزمین وحی می‌شوند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: آن دسته از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن که واجد شرایط هستند و برای آنها پیامک واریز وجه ارسال شده اگر نسبت به تامین آورده اولیه اقدام نکنند نفراتی از اولویت‌های بعدی جایگزین آنها خواهند شد.