آغاز پیش‌فروش بلیت‌ نوروزی اتوبوس از ۲۰ اسفند

پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی ناوگان عمومی مسافربری جاده‌ای به صورت حضوری و اینترنتی از ۲۰ اسفند آغاز می‌شود.
تصویر آغاز پیش‌فروش بلیت‌ نوروزی اتوبوس از ۲۰ اسفند

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر این سازمان اظهار داشت: پیش فروش اینترنتی بلیت از طریق سایت‌های اینترنتی، سایت‌های استانی و سایت‌های اختصاصی شرکت های حمل و نقل مسافر انجام می شود و با انجام سفرهای برنامه‌ای کاربران، خدمات رسانی مناسب تری دربخش حمل و نقل جاده ای فراهم می شود.

«داریوش باقرجوان» با بیان این که ارائه کد ملی و تلفن همراه هنگام خرید بلیت از طرف مسافران الزامی است، افزود: با توجه به افزایش تقاضا در برخی مسیرها، از سوی استان ها نیازسنجی انجام می شود و حداکثر ظرفیت ناوگان برای خدمات رسانی به کارگرفته می شود.

وی خاطرنشان‌کرد: افزون بر 11 هزار دستگاه اتوبوس، 19هزار دستگاه مینی بوس و 30 هزار دستگاه سواری کرایه در ایام نوروز در محورهای مختلف درون استانی و برون استانی، مسافران را جابه جا می کنند.

باقرجوان با بیان اینکه نظارت و پیگیری مستمر بر فروش بلیت های نوروزی و رسیدگی به شکایات مسافران از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وادارات استان ها انجام می شود، ادامه‌داد: سامانه جامع اطلاع رسانی 141 و تلفن گویای 141، وب سایت 141 و سامانه پیامکی 1000141، پل های ارتباطی این سازمان با کاربران بوده و می توانند شکایات و نظرهای خود را ثبت کنند.

منبع: ایسنا

611934