صنعت معدن تجارت

آخرین و مهمترین خبرهای حوزه تجارت داخلی و خارجی، صادرات و واردات، صنایع و معادن را در سرویس اقتصادی پرسون بخوانید.

دبیر سابق انجمن واردکنندگان موبایل می‌گوید: از مصوبه هیات وزیران مربوط به تعرفه گوشی‌های همراه یک برداشت اشتباه شده است و و طبق آنچه که دولت اعلام کرده است تنها در صورت لغو ممنوعیت واردات آیفون،‌ سود بازرگانی آن به میزان ۹۶ درصد تعیین خواهد شد.
گمرک جمهوری اسلامی ایران فهرست ۱۲۰ صاحب کالا دارای کالای در جریان تشریفات ترخیص بر حسب ارزش را منتشر کرد که بر اساس آن حدود ۱.۵ میلیارد دلار کالا به گمرکات اظهار شده اما ترخیص نشده است.
متقاضیان خرید خودرو تارا دستی و اتوماتیک به مدت 10 روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت می‌توانند به مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir فرایند واریز وجه را انجام دهند. ایران خودرو از طریق پیامک زمان فعال‌سازی این بخشنامه را به متقاضیان اعلام می‌کند.
کارشناس مسکن گفت: طبق قانون ساماندهی بازار زمین و مسکن در صورتی که مشاور املاک، اجاره‌ای بیش از سقف قیمتی منطقه تعیین و قرارداد آن را ثبت کند جریمه خواهد شد.

دولت سیزدهم در حالی با شهادت رئیس جمهور به پایان رسید که می‌توان از اتفاقات خوبی که در دوره ایشان به وقوع پیوست به عضویت ایران در بریکس، انعقاد موافقت‌نامه تجارت آزاد ایران با اتحادیه اقتصادی اوراسیا و توسعه روابط با آفریقا به عنوان سه اتفاق مهم در این دوره سه ساله در حوزه تجارت خارجی یاد کرد.

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت توسعه معدنی وصنعتی صبانوردر پی شهادت سید محرومان رئیس جمهوراسلامی ایران مدیرعامل شرکت توسعه معدنی وصنعتی صبانوردر پیامی شهادت و آسمانی شدن خادم الرضا سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران را تسلیت گفت.
بدون شک شما می‌خواهید مشتری‌های زیادی را جذب برند کنید تا میزان فروش کسب‌وکار را افزایش دهید. ایجاد یک هویت بصری قوی می‌تواند شما را در رسیدن به این هدف یاری کند. منظور ما از این هویت بصری، طراحی جعبه‌های اختصاصی و جذاب برای محصولات برند است. جعبه‌ها نه فقط از محصول که از هویت برند نیز محافظت می‌کنند.
آن طور که نارنجی‌های جاده مخصوص اعلام کردند متقاضیان علاوه بر دارا بودن سن ۱۸ سال تمام، باید گواهینامه پایه سه نیز داشته باشند. چنانچه متقاضیان ۴۸ ماه گذشته از ایران خودرو و سایپا و ۲۴ ماه گذشت از خودروساران خصوصی محصولی دریافت کرده باشند نمی‌توانند برای پیش خرید اطلس G و سهند S اقدام کنند
نماینده قوه قضاییه در کمیسیون ماده ۴۲ گفت: حکم نهایی پرونده شرکت «مدیران خودرو» درباره غیر استاندارد بودن قطعه اکسل عقب خودروی ایکس ۵۵ تولیدی این شرکت ۳۱ اردیبهشت اعلام می‌شود.