صنعت معدن تجارت

آخرین و مهمترین خبرهای حوزه تجارت داخلی و خارجی، صادرات و واردات، صنایع و معادن را در سرویس اقتصادی پرسون بخوانید.

مهمترین اخبار

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک گفت: امکان تجارت الکترونیکی با چین و روسیه فراهم شده، به‌ طوری که کاربران چینی می‌توانند با مراجعه به پلتفرم‌های ایرانی کالای مورد نظر خود را بخرند.

رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: جاماندگان ثبت موبایل و ریجستری از امروز می‌توانند گوشی‌های خود را ثبت نهایی کنند.
مشاوره در زمینه انتخاب دستگاه ها و تجهیزات شهربازی متناسب با مجموعه، انتخاب و تعریف تم طراحی شهربازی با توجه به شرایط فرهنگی و موقعیت مکانی، استفاده از تجربیات و مطالعات به روز شده جهت ساخت و راه اندازی شهربازی باکیفیت و تعریف کارکرد بلند مدت.
اجاره بالای مسکن در تهران، بسیاری از افراد را به سمت محلات جنوبی و حومه پایتخت روانه کرده است که به پول پیش و اجاره ماهانه کمتری نیاز دارند.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (شنبه، ۱۹ خرداد) بازار طلای تهران نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه، ۱۷ خرداد) ۴۰۰ هزار تومان افت داشت و نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار سه میلیون و ۳۳۳ هزار تومان ثبت شد.
طبق گفته مدیر سامانه یکپارچه خودروها از روز پنجشنبه بخشی از نتایج قرعه کشی خودروهای برقی روی سامانه یکپارچه بارگذاری شده و تا پایان امروز شنبه ۱۹ خرداد ماه نتایج کامل اعلام می‌شود.
اینورتر ها دستگاه هایی هستند که جریان برق را کنترل کرده و از ورود برق با ولتاژ های بالا یا پایین تر از حد مجاز به داخل دستگاه های برقی جلوگیری می کنند. استفاده از این دستگاه ها باعث می شود تا از خراب شدن قطعات مختلف وسیله های برقی پیشگیری شود و تجهیزات برقی طول عمر بیشتری داشته باشند.
در حالی که قرار بر این بود پس از 5 سال ممنوعیت واردات بالاخره خودروهای خارجی وارداتی روانه خیابان‌ها شوند، اما از زمانی که آیین‌نامه واردات خودرو ابلاغ شده تاکنون تنها تعداد محدودی خودرو وارد کشور شده است.
با رشد ساخت و ساز در شهرها، نیاز به مصالح پیش‌ساخته بیشتر شد. یکی از مدرن‌ترین مصالح امروزی، ساندویچ پانل است که در دو نوع سقفی و دیواری استفاده می‌شود. در این مطلب به بررسی ساختمان‌سازی مدرن با ساندویچ پانل می‌پردازیم.
با امضای توافق ده ساله چابهار، تحلیل ها درباره چرایی خواست هند برای اجرایی کردن این توافقنامه علیرغم فشارهای آمریکا، اوج گرفت. ناظران براین باورند که دهلی نو به واسطه متغیرهای استراتژیک و ژئو استراتژیک تصمیم گرفته این بار از سیاست یک بام و دو هوای واشنگتن پیروی نکند.
در این مقاله قصد داریم تمام مراحل و تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید یونولیت سقفی را بررسی کنیم. برای آشنایی بیشتر با این خط تولید و هزینه‌های آن بهتر است تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.
یازدهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران با حضور مدیران روابط عمومی، اساتید، رسانه‌ها، دانشجویان و... به مناسبت هفته روابط عمومی برای قدردانی و تقدیر از روابط عمومی شرکت‌ها، نهادها و سازمان‌های جمهوری اسلامی ایران در ۸ خرداد ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.
طبق آخرین آمار گمرک در دو ماهه سال‌جاری تعداد ۳ هزار دستگاه خودرو وارد کشور شده است. ورود این تعداد خودرو هم‌اکنون به نمادی برای حسن توجه دولت به واردات خودروهای خارجی، تبدیل شده است.
طبق آخرین آمار گمرک در دو ماهه سال‌جاری تعداد ۳ هزار دستگاه خودرو وارد کشور شده است. ورود این تعداد خودرو هم‌اکنون به نمادی برای حسن توجه دولت به واردات خودروهای خارجی، تبدیل شده است.