بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

دیدار مدیرعامل بانک سینا با کادر درمان کلینیک فوق تخصصی سلامت و دیابت تابان؛

تقدیر مدیرعامل بانک سینا از کادر درمان و بانوان پرستار به مناسبت روز زن

مدیرعامل بانک سینا به مناسبت روز زن و ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) با کادر پزشکی و درمان کلینیک فوق تخصصی سلامت و دیابت تابان، دیدار و از آنان قدردانی کرد.
همزمان با عید ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام دهه مبارک فجر، رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت در مراسمی از "زمرد" زیست بوم متمرکز راهکارهای دیجیتال این بانک رونمایی کرد.
در ادامه بازدیدهای استانی و به منظور بررسی وضعیت اجرایی عملیات ارزیابی خسارات، محمدابراهیم حسن نژاد قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی، در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران، امروز چهاردهمین روز از بهمن 99، طی سفری به جنوب کرمان، در مناطق تولیدی جیرفت حضور یافت.
عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون، در سفر به استان کرمانشاه از پرداخت بیش از 2هزار میلیارد ریال تسهیلات طرح اشتغال روستایی توسط بانک توسعه تعاون در این استان خبر داد.
حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، بزرگداشت روز مادر و روز زن و سالروز ولادت حضرت امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی پیام تهنیتی صادر کرد.
با توجه به امضای تفاهم‌نامه همکاری بیمه ملت با باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی، خدمات و محصولات بیمه‌ای به صورت اقساطی و همراه با تخفیف، به بازنشستگان این سازمان که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند از سوی بیمه ملت ارائه می‌شود.