بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

رئیس کل بیمه مرکزی در آیین این افتتاحیه بیان کردد: با راه اندازی شرکت‌های جدید بیمه‌ای، رقابت در صنعت بیمه بیشتر خواهد شد زیرا که شرکت‌های جدید در تلاش خواهند بود تا به رشد بیمه تجارت‌نو دست یابند. همانطور که در گزارش شرکت بیمه تجارت‌نو دیدیم این شرکت از فرصت سرمایه‌گذاری خوب استفاده کرده و به سوددهی مطلوبی هم دست یافته است.
بانک کشاورزی با حمایت 60میلیارد ریالی از واحد تولیدی آونگ سپاس یکتا به عنوان بزرگترین واحد تولیدی فرآورده های لبنی استان خراسان شمالی همچنان به عنوان بانک حامی تولید، اشتغال و کارآفرینی در صنعت غذایی کشور ایفای نقش می کند.
تسهیل و سرعت در خدمات از طریق برونسپاری خدمات و هوشمندسازی اداری و اصلاح و تنظیم رویه ها و فرایندها با هدف بهبود فضای کسب و کار از مهمترین اقدامات معاونت بیمه ای سازمان تامین اجتماعی در سالجاری است.
جلسه بررسی عملکرد شعب استان تهران بانک ایران زمین با هدف ارائه راهکار جهت استفاده بهینه و حداکثری در فرصت باقی‌مانده تا پایان سال جاری با حضور مدیر، معاونان و یازده رئیس شعبه این مدیریت در ساختمان یوسف‌آباد برگزار شد.
مدیرعامل بانک مسکن در همایش روسای منابع انسانی تاکید کرد

ضرورت توجه به امر شایسته سالاری

مدیر عامل بانک مسکن با تاکید بر امر شایسته سالاری در ارتقای شغلی، بر ضرورت چابک سازی و ارتقای کیفیت نیروی انسانی در این بانک تاکید کرد.
امروزه استفاده از تکنولوژی در زندگی انسان دیگر یک انتخاب نیست، بلکه اجبار است. تلویزیون، اتوموبیل، هواپیما، تلفن همراه، رایانه و ... همه به اجزای جدایی ناپذیر زندگی تبدیل شده اند و نبود هر کدام از آنها می تواند اختلال جدی در امور روزمره ایجاد کند.
شعب بانک کشاورزی در استان چهارمحال و بختیاری از شروع پرداخت تا دهه مبارک فجر 1399 در سال جهش تولید ، با جذب صد در صد اعتبار ابلاغی ، مبلغ دو هزار و 37 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به متقاضیان پرداخت کردند.
«پرسون» از مشکلات بانکی اتباع افغان می گوید؛

چرا قبل از مسدود کردن، به درستی اطلاع رسانی نمی کنید؟!

عابر بانک مهاجران افغان، روز پنج شنبه هفته گذشته (9 بهمن ماه) برای چندمین بار متوالی طی سالجاری مسدود شد و پس از تجمع اتباع افغان مقابل برخی بانک های تهران و مشهد، بانک مرکزی از اعطای مهلت یک ماهه به دارندگان حساب های فاقد کد شهاب (شناسه هویت الکترونیکی) خبر داد.
کاوه قاضی ضمن بررسی اقدامات واحد متبوع‌ش در سال 99 نگاهی به برنامه‌های سال 1400 دارد که تمرکز بر خدمات نوین و قدم در مسیر خدمت‌رسانی آنلاین به مشتریان در این برنامه‌ها مشهود است.