بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

قیمت سکه امامی با افزایش 105 هزار تومانی نسبت به روز گذشته به 10 میلیون و 946 هزار تومان رسید.
​دارندگان کارت‌های شبکه بانکی کشور که از ٢٠ اسفندماه امسال تا ٢٠ خرداد ١٤٠٠ از خودپردازهای بانک صادرات ایران خدمات دریافت کنند، به دو صورت تصادفی و امتیازی از میلیاردها ریال جوایز ارزنده نقدی و کمک هزینه‌های خرید مسکن، خودرو، لوازم منزل، گردشگری، لپ‌تاپ، دوچرخه و گوشی تلفن همراه در قالب طرح «هفت‌گنج» بهره‌مند خواهند شد.
مدیرعامل اسبق سازمان تامین اجتماعی:

هیچ نکته منفی در نسخه نویسی الکترونیک وجود ندارد

مددی از تلاش‌های خود برای ایجاد تحول در سازمان تأمین اجتماعی و ارتقاء حوزه فناوری اطلاعات این سازمان سخن گفت و خاطرات دوره مدیریت نزدیک به دو ساله خود را بازگو کرد. او معتقد است که همدلی و همراهی بدنه مدیریتی و اجرایی مهمترین امر برای پیشبرد برنامه‌های مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی است.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون با تأکید بر اهمیت رعایت شفافیت در همه بخش ها و زیرمجموعه های بانک توسعه تعاون، شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون را یکی از شفاف ترین نهادهای اجرایی بانک توصیف کرد.
در «آیین تجلیل از عملکرد شبکه بانکی کشور در طرح ویژه بهسازی و بازسازی مناطقه سانحه دیده» از خدمات بانک ملی ایران در اعطای تسهیلات بانکی به جامعه هدف به ویژه روستاییان محروم برای اجرای برنامه ها و طرح های این حوزه قدردانی شد.
با حضور معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی8001708

نخستین تفاهم نامه همکاری بین پست بانک ایران و بانک دی امضا شد

با حضور معمارنژاد معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، نخستین تفاهم نامه همکاری بین بانکی فی مابین پست بانک ایران و بانک دی در راستای ارائه خدمات مالی و بانکی به روستاییان و خانواده شهدا و ایثارگران در شعب بانک دی و شعب و باجه های بانکی پست بانک ایران، روز شنبه شانزدهم اسفندماه به امضا مدیران عامل بانک های مذکور می رسد.
تعداد نصب اپلیکیشن «هُپ» کانون جوانه های بانک ملی ایران از مرز 500 هزار مرتبه گذشت.
ضمن اعلام نتیجه‌ چهلمین مرحله از حراج اوراق بدهی دولتی مورخ 12 اسفند‌ماه 1399، به اطلاع می‌رساند ‌حراج جدید اوراق یاد شده و چهارمین مرحله از حراج اوراق سلف موازی استاندارد نفت خام در تاریخ 19 اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
مدیر اداره نظام‌های پرداخت تشریح کرد:

مشخصات ظاهری چکهای جدید

داود محمدبیگی، مدیراداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری توضیحاتی را درخصوص قانون جدی چک و ویژگیهای ظاهری آنها ارائه کرد.
بر اساس ارزیابی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری؛

از عملکرد سازمان تامین اجتماعی در حوزه ارتباطات مردمی تقدیر شد

بر اساس ارزیابی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، سازمان تامین اجتماعی موفق به کسب جایگاه پنجم در حوزه ارتباطات مردمی شده و بر اساس اعلام این مرکز با توجه به حجم وظایف و تنوع خدمات ارائه شده به مردم قابل تقدیر است.
طی مراسمی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور در بانک مرکزی از صیدی قدردانی شد:

١٠ هزار مسکن روستایی با حمایت بانک صادرات ایران نوسازی شد

​طی مراسمی که روز گذشته با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس کل بانک مرکزی و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بانک مرکزی برگزار شد، از مدیرعامل بانک صادرات ایران بابت پرداخت تسهیلات نوسازی و بهسازی ١٠ هزار مسکن روستایی در سال جاری قدردانی شد.