بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

همتی تاکید کرد: خرید و فروش بیت کوین آزاد نمی‌شود فقط آن هایی که به طور رسمی استخراج کرده اند و تنها برای واردات کالا می توانند از رمزارز استفاده کنند.
صدور دفاتر درمانی سازمان تامین اجتماعی در شعب و کارگزاری های این سازمان از اول اسفند متوقف شده است و هیچ دفترچه و یا کارت جدیدی جایگزین دفاتر درمانی فعلی نمی شود.
مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی:

نسخه الکترونیک از منظر قانونی

ارائه خدمات درمانی تامین‌اجتماعی در بستر نسخه‌نویسی الکترونیک، یک تکلیف قانونی است و قانون همه دست‌اندرکاران خدمات درمانی را مکلف به اجرای نسخه الکترونیک کرده است.
هجدهمین همایش تعالی سازمانی روز سه شنبه ۵ اسفندماه، با حضور سازمان‌های سرآمد ایرانی در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار و از برندهای متعالی تجلیل شد.
شرکت بیمه پاسارگاد در راستای ایفای تعهدات خود در امر مسئولیت اجتماعی و کمک به هموطنان آسیب دیده در حادثه ارتفاعات شمال تهران از زحمات و تلاش های هادی سرور قدردانی کرد.
منصور یوسفی نیا معاون برنامه ریزی و فناوری بانک صنعت و معدن پس از معرفی 3 محصول فناورانه این بانک اعلام کرد : با رونمایی از این محصولات، احراز هویت غیرحضوری جذب مشتری به صورت دیجیتال اتفاق می افتد که با توسعه آن، ارتباط با مشتریان نیز در بستر دیجیتال اتفاق خواهد افتاد.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس:

پزشکان با طرح نسخه‌ الکترونیک همکاری کنند

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از استقبال مردم در خصوص استفاده از طرح نسخه الکترونیک سازمان تامین اجتماعی خبر داد و نسبت به عدم همکاری برخی پزشکان و داروخانه‌ها با این طرح انتقاد کرد.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی:

توقف صدور دفترچه های کاغذی تکلیف قانونی است

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه توقف صدور دفترچه‌های کاغذی تکلیف قانونی است که با همکاری مراکز درمانی طرف قرارداد در حال انجام است، گفت: سازمان تأمین اجتماعی به منظور همکاری حداکثری با مراکز درمانی طرف قرارداد، صدور دفترچه‌های جدید را متوقف کرده است اما دفترچه‌های موجود در دست مردم معتبر است و امکان استفاده از سرنسخه پزشکان نیز وجود دارد و سازمان تأمین اجتماعی تعهدات قانونی را درباره این نسخه‌ها قبول می‌کند.
بانک دی به منظور آشنایی هر چه بیشتر مخاطبان و مشتریان خود با «قانون جدید چک»، صفحه ویژه‌ای را طراحی و با ابزارهای مختلف رسانه‌ای، اطلاعات مربوط به این قانون را اطلاع‌رسانی کرده است.
مدیرعامل بانک کشاورزی در نشست با رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

پرداخت تسهیلات برای خرید ماشین‌ آلات کشاورزی محدودیت ندارد

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: وظیفه ذاتی این بانک تامین اعتبار برای کمک به کشاورزان و گذر از مسیر و وضع موجود، بهره برداری از ظرفیت ها و تامین سرمایه در گردش برای کشاورزان و مرغداران همچنین تأمین اعتبار برای اجرای طرح های تحول آفرین و جدید بخش کشاورزی است.
گفتگو با جواد امیرپور، مدیر شعبه غرب بیمه رازی:

مدیران دیجیتال

بیمه رازی، با حضور مدیران و همکاران جوان و نوآور خود هرروز شاهد تلاش در جهت توسعه خدمات و استفاده از ابزارهای‌ به روز است.
بانک رفاه کارگران در راستای مساعدت به حوزه سلامت کشور در شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا، از بخشش وجه التزام متعلقه باقی مانده و پلکانی (در صورت تعلق) اقساط غیر جاری تسهیلات کادر درمان کشور، خبر داد.
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

حذف دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی کار بزرگی بود

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی معتقد است حذف دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی اقدام بزرگی بود که سازمان تامین اجتماعی آن را انجام داد. بابت آن باید از همه دست‌اندرکاران تشکر کرد اما مشکلاتی که در ابتدای این طرح نیز به وجود آمده طبیعی است و حل خواهد شد.
بر اساس نقشه اهمیت روندهای عمده در سه شرکت بیمه مونیخ‌ری، سانکروپ و آلیانز، تغییرات اقلیمی و محیط زیستی و تأثیر آن بر کسب‌و‌کار و مشتری، یکی از مهمترین اولویت‌های پایداری در شرکت‌های مذکور است.