بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

در معاملات امروز بازارهای ارز آسیایی در حالی ارزش دلار به کمترین میزان در ۷ هفته گذشته رسید که ارزش یورو افزایش یافت.
بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت ایران باید توجه داشته باشند که توقف صدور دفترچه های جدید درمانی به معنی حذف کامل دفترچه نیست و دفترچه هایی که هنوز برگ های آن به پایان نرسیده تا استقرار کامل نسخه نویسی الکترونیک و ارائه خدمات سلامت در بستر الکترونیک معتبر هستند.
بابت پرداخت سریع خسارت شهدای مدافع محیط زیست؛

سازمان حفاظت محیط زیست از بیمه "ما" تقدیر کرد

طی مراسمی در مزار شهدای مدافع محیط زیست استان زنجان و ادای احترام به این عزیزان و خانواده های گرانقدرشان، با حضور حجت بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت بیمه "ما" و هیات همراه، مدیرکل محیط زیست استان زنجان و جمشید محبت خانی فرمانده یگان سازمان حفاظت محیط زیست، جمعا بیش از ده میلیارد ریال خسارت به محیط بانان زنجانی در کمترین زمان ممکن پرداخت شد.
بانک دی به منظور پاسخ به نیاز امنیت‌بخشی به اموال افراد و ایجاد آسودگی خاطر و رفاه حال مشتریان برای نگهداری اموال ارزشمند در محیطی امن و عاری از خطر، خدمت صندوق‌های اجاره‌ای (صندوق امانات بانکی) را ارائه می‌دهد.
علی موحدنژاد اظهار داشت: بانک ها مکلفند مطابق مواد 16 و 17 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور نسبت به واگذاری دارایی های مازاد خود اقدام کنند تا ضمن هدایت بانک ها به انجام فعالیت های اصلی بانکداری، زمینه تقویت توان تسهیلات دهی بانک ها نیز فراهم شود.
معاون پارلمانی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: در تلاش هستیم با هم‌افزایی و ارائه پاسخ درست و به موقع به نمایندگان مجلس بتوانیم تعامل بهتر و بیشتری بین مجلس و دولت به خصوص در حوزه وزارت امور اقتصادی و دارایی فراهم کنیم؛ چرا که ما علی‌رغم متنوع بودن دارای هدف واحد هستیم.
طی بخشنامه ای از سوی مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، دستمزد مبنای کسر حق بیمه در سال 1400 صادر و به تمامی واحدهای اجرایی این سازمان ابلاغ شد.