بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

کل مانده سپرده‌ها و تسهیلات ریالی و ارزی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری به تفکیک استان در پایان دی ماه سال گذشته، مانده کل سپرده‌ها به رقم ۳۶۱۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است.
در راستای حمایت از تولید ملی در شرایط کرونایی کشور صورت گرفت؛

تمدید قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی در بانک ایران زمین

به سبب استمرار شرایط ناشی از بیماری کرونا و اثرات تعطیلی های وضع شده برای مشاغل و کسب و کارها زمان تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی کشور تمدید شد.
مدیرعامل بانک اقتصادنوین هدایت نقدینگی جامعه به سمت بخش‌های مولد و مانع‌زدایی و حمایت از تولید در جهت تحقق اهداف کلان اقتصادی کشور را مهم‌ترین رسالت نظام بانکی دانست.
اولین جلسه شورای فنی بیمه حافظ در سال 1400 با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی، در محل سالن کنفرانس شرکت برگزار و آقای احمد سازگار به عنوان رئیس شورای فنی شرکت بیمه حافظ، منصوب گردید.
امروز قیمت دلار ریزشی و یورو ثابت ماند و سایر ارزها روند افزایشی به خود گرفتند.
موسسه اعتباری ملل به منظور دسترسی مردم عزیز به شماره شبای خود بستری آماده نموده تا آنها بتوانند به راحتی شماره شبای خود را در کلیه بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور از طریق نرم افزار فام دریافت نمایند.
بانک مرکزی چهارشنبه، اول اردیبهشت ماه نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۰ ارز افزایش و ۱۶ ارز کاهش یافت و نرخ بقیه ارزها ثابت ماند.
اعضای کانون عالی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی با اهدای لوح تقدیری به اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران، از تلاش های مجموعه این بانک در ارائه خدمات و تسهیلات بانکی به بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی قدردانی کردند.
شیوه‌نامه صدور کارت برداشت ریالی اشخاص حقوقی با توجه به نیاز برخی اشخاص حقوقی برای اتصال کارت بانکی به حساب‌های خود و استفاده از ابزارهای کارتی برای پرداخت هزینه‌های روزمره، در کمیسیون پولی و بانکی تصویب و به شبکه بانکی کشور ابلاغ شد.