بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: انتظارات نمایندگان مجلس برای حل مشکلات اقتصادی در سطح ملی و منطقه‌ای، انتظارات درستی است و باید برای آن راه حل پیدا کنیم. نظام بانکی گره‌گشای مشکلات اقتصادی کشور و با وجود تحریم‌ها در زمینه بانکداری الکترونیک در دنیا سربلند است.
بانک مرکزی سه‌شنبه، ۳۱ فروردین‌ماه نرخ دولتی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۴ ارز افزایش و ۱۴ ارز کاهش یافت و نرخ بقیه ارزها ثابت ماند.
بانک مرکزی با تزریق 50.0 هزار میلیارد ریال نقدینگی در قالب توافق بازخرید با سررسید 14 روزه با حداقل نرخ 19.80 درصد به بانک‌های متقاضی موافقت کرد.
مدیر امور شعب منطقه دو کشور در نشست تخصصی بررسی عملکرد اداره امور استان خراسان رضوی دغدغه مدیران این استان در تجهیز صنایع و کمک به فعالان اقتصادی به منظور رونق تولید را امری شایسته تقدیر عنوان و تاکید کرد: ریسک پذیری از ملزومات بانکداری در شرایط اقتصادی امروز کشورمان است.
وقتی صحبت از بیمه خودرو می‌شود، نام دو بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه خودرو تداعی می‌شود. البته بیمه حوادث راننده نیز قبلاً شاخه‌ای از بیمه خودرو به شمار می‌آمده است که در حال حاضر و با توجه به تغییراتی که در قانون بیمه شخص ثالث صورت گرفته است، دیگر به عنوان یک محصول بیمه‌ای مستقل در نظر گرفته نمی‌شود.
با ترسیم نقشه راه آینده بیمه ایران توسط مدیر عامل شرکت؛

مراسم معارفه معاون فنی جدید بیمه ایران برگزار شد

مدیر عامل بیمه ایران داشتن برنامه و نقشه راه در مدیریت یک بنگاه اقتصادی را مهم و حیاتی توصیف کرد وگفت: هدف گذاری و حفظ منافع و حرمت ها باید به گونه ای باشد که در پایان عملیات و ارائه صورت های مالی به مجمع عمومی شرکت، سود دیده شود یعنی ترسیم اهداف و اجرای برنامه ها به گونه ای باشد که شرکت به سود مناسب برسد.
مدیرعامل بانک سینا در بازدید از باجه شهر صنعتی کاوه:

لزوم بهره مندی همکاران از ظرفیت قطب بزرگ صنعتی کشور

مدیرعامل بانک سینا با سفر به شهر ساوه و دیدار با کارکنان باجه شهر صنعتی کاوه، بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت ها و موقعیت ممتاز این قطب بزرگ صنعتی کشور تاکید کرد.
مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر با اشاره به اجرای قانون جدید چک و لزوم آگاهی شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از تمامی ابعاد آن؛ از آمادگی 24 ساعته کارشناسان این بانک برای پاسخگویی به سوالات در این خصوص خبر داد.
مسعود بادین، مدیرعامل بیمه آسیا عملکرد سال 99 این شرکت را با وجود شرایط سخت اقتصادی و همه گیری بیماری کرونا مطلوب ارزیابی کرد و مهمترین اقدامات این شرکت را افزایش سرمایه کم نظیر ، رشد قابل ملاحظه حق بیمه تولیدی ، بهینه سازی پرتفوی ، کسب سطح یک توانگری مالی ، انعقاد قراردادهای بزرگ بیمه ای و ... برشمرد که همگی نشان از پویایی و سرزندگی این شرکت است.
راز و راه موفقیت بیمه آسیا در 2 سال گذشته ناشی از چیست و چشم‌انداز آینده این بزرگترین شرکت بیمه غیر دولتی کشور چگونه است و چه تصویری از افق پیشروی این سرمایه ملی می‌توان داشت؟ آیا تصویری که مسعود بادین، مدیرعامل بیمه آسیا از 2 سال نخست هدایت این شرکت ارائه داده، می‌تواند تصویری بزرگتر و شفاف‌تر از مسیر و هدف آینده به بیمه‌گذاران و به ویژه سهامداران و ذی‌نفعان ارائه دهد؟
دبیر کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: دومین مرحله متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی درحالی اجرا شد که هنوز منابع مورد نیاز و مصوب مجلس برای مرحله اول متناسب سازی به این سازمان واگذار نشده است.
سکه تمام بهار آزادی با کاهش 4 هزار تومانی نسبت به روز قبل به 10 میلیون و 247 هزار تومان رسید.
مدیر شعب بانک سپه در استان گلستان اعلام کرد: با تدابیر اتخاذشده در زمینه سیاست‌گذاری و عملکرد همکاران در سطح اجرایی، بانک سپه حضور و مشارکت فعالی در طرح‌های توسعه‌ای، حمایتی و اشتغال آفرین داشته و در سال گذشته، 25 هزار و 607 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.