بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

شرکت بیمه "ما" در ادامه روند رو به رشد خود با رشدی 105 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 150 میلیارد تومان حق بیمه صادر کرد.
بانک پاسارگاد درکنار کوشش همیشگی در راستای تقویت و ارتقاء مستمر روابط با تمام مشتریان ارزشمند و محترم خود، چندین سال است که اقدام به راه‌اندازی «باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد» کرده و بطور مستمر خدمات ارائه شده به اعضا این باشگاه را ارتقا می‌بخشد.
بیژن اسدی از آمادگی این بانک برای تحقق شعار "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" در سال جاری خبر داد و گفت: این بانک با تأمین مالی واحدهای تولیدی و کمک به تکمیل واحدهای نیمه تمام و با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد، نقش حیاتی و ارزنده ای در تحقق شعار سال دارد.
بیمه توقف کسب و کار ناشی از پاندمی و اپیدمی به عنوان پوشش یکی از ریسک های نوظهور طراحی شده و با توجه به خدمات حمایتی آن در قالب بیمه های پارامتریک، مورد توجه مسئولان قرار گرفته است.
بانک مرکزی امروز شنبه نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۳ ارز افزایش و ۲۳ ارز کاهش یافت و نرخ بقیه ارزها ثابت ماند.
حسین زاده در حضور آیت الله رئیسی:

واحد تولیدی فعال را تملیک نمی کنیم

رئیس شورای هماهنگی بانک ها در حضور رئیس قوه قضاییه با تاکید بر این که بانک ها در حمایت از تولید و اشتغال در کشور نقش حیاتی بر عهده دارند، گفت: امسال نیز بانک ها همچون سال های گذشته، نیاز مالی واحدهای تولیدی را تامین خواهند کرد تا انشاءالله کمبودی در کشور احساس نشود.