بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

با دعوت به استفاده از خدمات الکترونیک بانک صادرات ایران:

برندگان «همراهی٢» صاپ یک میلیارد ریال جایزه گرفتند

​برندگان مرحله اول طرح «همراهی ٢» برای دعوت به استفاده از خدمات بانکداری غیرحضوری و اپلیکیشن پرداخت صاپ بانک صادرات ایران یک میلیارد ریال جایزه گرفتند.
مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار با مدیرعامل پست بانک گفت: ” همکاری شرکت ملی پست و پست بانک در ارائه خدمت به مشتریان ، تجربه ای مبتنی بر مشتری محوری است و رضایت مندی مخاطبین را برای دو طرف به ارمغان خواهد آورد.”
تفاهم‌نامه همکاری مشترک بانک آینده و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور فطانت مدیرعامل، مرادی و حسین مجاهدی، اعضای هیأت مدیره، جمعی از مدیران بانک و محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت و امور مجلس وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سایر مدیران این وزارت‌خانه منعقد شد.
بهره‌برداری از پایگاه داده‌های مشتری بیمه کوثر با هدف مانع‌زدایی و پشتیبانی از مشتریان و ذی‌نفعان شرکت و نیز ارزیابی عملکرد کارکنان شرکت در بیش از 25 شاخص اجرایی شد.
بانک مرکزی دوشنبه، ۳۰ فروردین‌ماه نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۵ ارز افزایش و ۱۸ ارز کاهش یافت و نرخ بقیه ارزها ثابت ماند.
در تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها؛

بانک صنعت و معدن همگام با سیاست های کلان کشور عمل می کند

حسین عسکری اعلام کرد: این بانک در راستای تحقق شعار محوری “تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها” همگام با سیاست های کلان کشور عمل می کند و همه توان خود را در این زمینه به کار می گیرد.
سرپرست مدیریت امور مشتریان شرکت بیمه تجارت‌نو، بابیان اینکه “ماموریت اصلی شرکت متبوع وی در مدار مشتری مداری لحاظ شده است.”، اظهارکرد: با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان و توسعه مدیریت ارتباط با مشتری این شرکت از ابتدای سال ۱۴۰۰ مرکز تماس خود را راه اندازی کرده است.
مدیرعامل بانک کارآفرین گفت: یکی از سیاست ها و اولویت های اصلی این بانک در سال ۱۴۰۰ حرکت به سمت نئوبانک و ارائه خدمات با بهره گیری از استارتاب های فعال در حوزه تکنولوژی مالی است .
معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت گفت: انتظاراتی وجود داشت که بتوانیم از اهرم‌های تشویقی استفاده کرده تا جامعه پزشکی را به سمت نسخه نویسی سوق بدهیم و این تشویق‌ها در تعرفه‌های پزشکی سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است.
اگر هنوز تسلط کافی برای داشتن یک برنامه ریزی خوب مالی را ندارید و یا از دانش کافی برای آن برخوردار نیستید، همراه کانون جوانه های بانک ملی ایران باشید تا گام به گام سواد مالی خود را افزایش دهید.