بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

حجت‌اله صیدی در مراسم پویش سفره مهر رضوی در مصلای امام خمینی (ره):

بانک صادرات در قبال قشر ضعیف مسئولیت دارد

​مراسم پویش سفره مهر رضوی ویژه استان تهران و توزیع ۱۱۰ هزار بسته ارزاق ماه مبارک رمضان، سه شنبه، ۲۱ اردیبهشت ماه با مشارکت بانک صادرات ایران، برگزار شد.
بنابه اعلام کارشناسان متخصص، استراتژی دولت آقای ترامپ برای تسلیم ایران ، نابودی اقتصاد کشور بود. محور این استراتژی، فلج کردن سیستم پولی، بانکی از طریق زمین زدن بانک مرکزی و شبکه بانکی طراحی شده بود. تقریبا در این راه هرکاری که ممکن بود دریغ نکردند، انجام دادند.
عطف مصوبه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به دلیل استمرار شرایط ناشی از کرونا، مهلت تسویه بدهی تسهیلات گیرندگان بانک سینا به مدت 6 ماه تمدید شد.
تمامی اشخاص حقیقی خریدار سکه از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران که در سال ۱۳۹۹ نسبت به دریافت حداکثر (۱۰۵) قطعه سکه اقدام نموده اند، مشمول مالیات مقطوع شدند.

بانک مرکزی چهارشنبه نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که براساس آن ۲۴ نرخ کاهشی، ۱۱ نرخ افزایشی و ۱۱ نرخ ثابت ماند.
مدیر عامل موسسه ملل : ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، عید سعید فطر را خدمت حضرت ولی عصر (عج)، ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای، هموطنان عزیز و همکاران محترم و خدوم خود در موسسه اعتباری ملل تبریک و تهنیت عرض می کنم.
با هدف تسهیل در پرداخت وجوهات شرعی و با توجه به شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا و ضرورت توسعه خدمات غیرحضوری، امکان پرداخت آنلاین وجوه زکات فطریه و کفاره روزه از طریق درگاه های بانک رفاه کارگران فراهم شد.
بانک آینده با هدف افزایش رضایت‌مندی مشتریان و ارتقای بسته متنوع خدمات و محصولات خود، هم‌زمان با عید سعید فطر، امکان توثیق سکه تمام‌بهار آزادای و امامی را فراهم کرده است.
مدیر برنامه ریزی و تحول بیمه رازی از آغاز بازنگری در ساختار سازمانی این شرکت خبر داد و گفت: در ساختار جدید شعب، واحدی برای رسیدگی به امور مربوط به نمایندگان اختصاص می یابد
بانک مرکزی با اصلاحاتی، دستورالعمل تملک سهام بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی را ابلاغ کرد که طبق آن افراد متقاضی باید فاقد سابقه بدهی غیرجاری بیش از پنج درصد حداقل سرمایه مورد نیاز برای تأسیس بانک طی یکی - دو سال گذشته باشند.
​بانک صادرات ایران به منظور حمایت از تولید و کمک به افزایش میزان اشتغال در کشور طی سال گذشته به بیش از ٥٠ هزار واحد تولیدی کوچک و متوسط (SME) بالغ بر ٣٠٩ هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی پرداخت کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با تاکید بر ضرورت در اجرایی شدن نسخه نویسی الکترونیک افزود: شیوع ویروس کرونا سبب شد، طرح نسخه نویسی الکترونیک در استان خوزستان به موفقیت‌های خوبی دست یابد.
در چهارچوب تعاملات بین شهرداری کلانشهر کرج و بانک شهر، کارگاه آموزشی آشنایی با تغییرات و الزامات جدید قانون جدید چک با رعایت تمامی ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی؛ ویژه کارکنان این شهرداری برگزار شد.