بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

رئیس شعبه بانک توسعه صادرات در یزد اعلام کرد:

رشد ۱۴ درصدی تسهیلات به حوزه دانش بنیان در سال ۹۹

مجید غفوری منش گفت: بانک توسعه صادرات ایران در سال ۹۹ بالغ بر ۲ هزار و ۱۱۷ میلیارد ریال تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان کشور اعطا کرده که این میزان نسبت به سال قبل نشان از رشدی ۱۴ درصدی دارد.
بانک مرکزی در تکمیل چارچوب نوین سیاست‌گذاری پولی، ساختار مدیریت کل اعتبارات را متناسب با نیازهای ناظر بر این تحولات به مدیریت کل عملیات پولی و اعتباری با سه اداره زیر مجموعه «اعتبارات»، «عملیات بازار باز» و «تأمین مالی زنجیره تولید» تغییر داد.
به منظور هماهنگی شبکه بانکی با دستگاه های اجرایی و همچنین ابلاغیه مدیریت بحران استان هرمزگان در خصوص پیشگیری از هرگونه بحران انرژی به دلیل افزایش دمای هوا ساعت کار شعب بانک ایران زمین در این استان تغییر کرد.
علی جباری مدیرعامل بیمه رازی، طی حکمی هما شاهانیان را به سمت “سرپرست مدیریت سرمایه انسانی و آموزش” بیمه رازی منصوب کرد.
بانک مرکزی سه‌شنبه نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که براساس آن ۱۹ نرخ افزایشی، ۱۷ نرخ کاهشی و ۱۰ نرخ ثابت ماند.
بانک مرکزی با تزریق 21.1 هزار میلیارد ریال نقدینگی در قالب توافق بازخرید با سررسید 14 روزه با حداقل نرخ 19.9 درصد به بانک‌های متقاضی موافقت کرد.
کارشناس مرکز ارتباط شرکت بیمه رازی با بیان اینکه این مرکز به زودی تحولات قابل توجهی را تجربه خواهد کرد گفت: در آستانه سالگرد تاسیس شرکت، مرکز ارتباط بیمه رازی علاوه بر توسعه فعالیت ها، در نحوه خدمت رسانی نیز متحول خواهد شد
بانک کشاورزی در راستای حمایت از بخش کشاورزی و افزایش تولید با پرداخت 60 میلیارد ریال تسهیلات، از احداث و راه اندازی طرح سورتینگ و سردخانه میوه، صیفی و مواد پروتئینی در روستای ینگی امام در استان البرز حمایت کرد.
در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و هم‌زمان با ماه مبارک رمضان صورت گرفت؛

آزادی 14 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با حمایت مالی بانک توسعه تعاون

حجت اله مهدیان در دیدار با اعضای ستاد دیه ضمن اعلام پرداخت تعهدات مالی 14 نفر از محکومین مالی و جرائم غیر عمد از سوی بانک توسعه تعاون، بر حمایت جدی از این ستاد در حمایت و آزادسازی زندانیان مشمول حمایت تأکید کرد.