به گزارش سایت خبری پرسون، هر چند بانک مهر ایران بسیاری از خدمات بانکی را به صورت آنلاین و از طریق بسترهای همراه بانک و اینترنت بانک ارائه میکند، اما حتی اگر به در شرایطی به اینترنت هم دسترسی نداشتید، امکان دریافت برخی از خدمات توسط مرکز ارتباط با مشتریان بانک برای شما فراهم شده است.
دریافت و بازیابی رمز دوم کارت، راهنمایی دریافت نام کاربری و رمز همراه بانک و اینترنت بانک، اطلاع از جزئیات اقساط تسهیلات دریافت شده و همچنین مسدودی کارت از جمله مهمترین خدماتی است که میتوانید توسط مرکز ارتباط با مشتریان بانک مهر ایران دریافت کنید.
مرکز ارتباط با مشتریان بانک مهر ایران با شماره تلفن ۴۳۲۲(۰۲۱) در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانهروز آماده پاسخگویی به تماسهای شماست. گفتنی است انتظار برای برقراری تماسها بهطور متوسط کمتر از ۳۰ ثانیه است.