بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا بر ضرورت تدوین نظام اعتماد سازی در شرکت های بیمه تاکید و اعلام کرد: این امر می‌تواند به عنوان راهبرد و خطی مشی اصلی برای ارتقای شرکت در عرصه رقابت و پیشبرد و اعتلای اهداف درون سازمانی و برون سازمانی مطرح شود.
مدیرعامل بانک کارآفرین با تشریح برنامه ها و اقدامات بانک در سال 99 گفت : عملکرد موفق بانک در سال گذشته، باعث شد تا شاخص NPL بانک کارآفرین به زیر ٤.٥ برسد روالی که حتی در مقایسه با بانکهای اروپایی هم عدد قابل توجهی است.
به برکت انگشتری مقام معظم رهبری،

بیمه تجارت نو، بانی آزادی زندانیان شد

بیمه تجارت‌نو، به نیت نام نامی حضرت علی(ع) با پیشنهاد ۱۱۰ میلیون تومان در پویش آزادی زندانیان، شرکت کرد.
بانک مرکزی شنبه نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که براساس آن ۲۴ نرخ کاهشی، ۱۵ نرخ افزایشی و هفت نرخ ثابت ماند.
معاون سازمان برنامه اخیرا اعلام کرده است، در هدفمندی یارانه‌ها، سهم صادرات فرآورده نفتی را دریافت نکردیم. همچنین نوبخت نیز از طلب ۱.۲ میلیارد دلاری دولت از بانک مرکزی خبر داده است.
در پی تصمیم مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت بیمه معلم جهت اهداء تبلت به دانش‌آموزان کم‌برخودار و در تداوم رونمائی از اهداء چک با حضور چهره‌های ورزشی و هنری، مراسم توزیع تبلت‌ها با حضور مقامات آموزش و پرورش و چهره‌های ورزشی برگزار شد.
حجت‌اله صیدی در مراسم پویش سفره مهر رضوی در مصلای امام خمینی (ره):

بانک صادرات در قبال قشر ضعیف مسئولیت دارد

​مراسم پویش سفره مهر رضوی ویژه استان تهران و توزیع ۱۱۰ هزار بسته ارزاق ماه مبارک رمضان، سه شنبه، ۲۱ اردیبهشت ماه با مشارکت بانک صادرات ایران، برگزار شد.