بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

امروز ارزش تمامی ارزها با شروع معاملات روندی صعودی داشتند.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات در پیامی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی:

اخلاقی نگاشتن و مردمی نگریستن مهمترین ویژگی روابط عمومی پویا

مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران در پیامی فرارسیدن «27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی» را به فعالان این عرصه تبریک گفت.
مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به سهم بسیار پایین نوآوری در صنعت ساخت و ساز، گفت: بانک مسکن و مسکن‌تک قصد دارند با سایر ارکان حوزه ساخت و ساز در کشور از جمله شرکت های فعال بانک در این حوزه، در جهت ساخت و سازهای مبتنی بر تکنولوژی و سبک سازی پیش قدم شود.
در زمستان 99، در هر ۱ دقیقه و ۲۳ ثانیه یک گروه جدید در اپلیکیشن بله تشکیل شد و کاربران در روزهای کرونایی، دورهمی های خود را از این طریق برپا کردند.
سامانه نیما دیروز مورخ ۲۵ اردیبهشت ماه شاهد عرضه حدود ۳۲۲ میلیون دلار به صورت حواله ارزی به منظور تامین ارز واردات کشور بوده است.
مدیر واحد توسعه کسب و کار دیجیتال شرکت بیمه رازی در جشن ضیافت نور:

ایجاد امکان بارگذاری مدارک و دریافت آنلاین خسارت در بیمه رازی

مدیر واحد توسعه کسب و کار دیجیتال شرکت بیمه رازی از ایجاد امکان بارگذاری آنلاین مدارک مرتبط با بیمه درمان و عدم نیاز به مراجعه حضوری بیمه گذاران این رشته برای دریافت خسارت خبر داد.
بانک مرکزی یکشنبه نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که براساس آن نرخ همه ارزها بدون تغییر نسبت به روز کاری گذشته ثابت ماند.
با حکم عبدالمجید پورسعید صورت گرفت؛

انتصاب مدیران جدید در بانک ایران زمین

مدیرعامل بانک ایران زمین طی حکمی کیمیا روحانی را به عنوان مدیر امور سازمان و توسعه سیستم ها و روزیتا مظفری گیلانی را به عنوان رئیس اداره پیگیری و دعاوی این بانک منصوب کرد.
پست بانک ایران در دهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری (اینوتکس 2021) که از بیست و هشتم اردیبهشت ماه سالجاری در محل پارک فناوری پردیس در کیلومتر 20 جاده دماوند برگزار می شود، حضوری فعال خواهد داشت.
عبدالمجید شیخی اظهار کرد: در آستانه انتخابات دولت برنامه ریزی کرده تا مجددا” مهره های خودش را روی کار بیاورد، و لذا امکان مجدد حراج ذخایر ارزی برای “شوک مجدد گشایش اقتصادی” با کاهش ظاهری و موقت نرخ ارز از این مفسدان بعید نیست.
بانک توسعه تعاون به عنوان بانک عامل در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری تا از شروع این طرح تا ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری، بالغ بر 24500 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های مختلف اشتغالزایی پرداخت کرده است.
معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت گفت: در حال حاضر ۲۵ درصد نسخه‌ها در کشور الکترونیک است و بر اساس زمان بندی تا پایان تیر ماه همه نسخه‌ها در بخش خصوصی باید تمام الکترونیک شود و زمان بندی تمام الکترونیک شدن نسخه‌ها برای بخش دولتی تا پایان مهر ماه تعریف شده است.