بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بزرگ‌ترین شرکت تامین سرمایه کشور به مجمع رفت؛

تحقق 12.5 هزار میلیارد ریال سود در سال مالی 1399

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت تامین سرمایه نوین روز ‌سه‌شنبه 11 خردادماه سال جاری با حضور اکثریت سهامداران،حسابرس و بازرس قانونی، نماینده سازمان بورس و اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل این شرکت برگزار شد.
در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی به 6 میلیون تومان ربع سکه هر قطعه 3 میلیون و 950 تومان رسید.
بانک مرکزی امروز پنجشنبه، ۱۳ خردادماه نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که براساس آن بهای ۱۰ ارز نسبت به روز کاری گذشته افزایش،۲۳ ارز کاهش و ۱۳ ارز ثابت ماند.
با حضور جمعی از مسئولان و مدیران ارشد بانک شهر؛

همایش "اثر بخشی و سودآوری در راستای پایداری و تعالی" برگزار شد

با حضور جمعی از اعضای هیأت مدیره، معاونان، مدیران و روسای ادارات مستقل، مناطق و برخی از شعب بانک شهر، همایش اثر بخشی و سودآوری در راستای پایداری و تعالی با رعایت ضوابط و دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران،گفت: بانک ایران زمین در جهت انجام مسئولیت های اجتماعی، با مشارکت در پویش « ایران مهربان» و حمایت از هزار یتیم و فرزند محسنین دیگر، تعداد فرزندان مورد حمایت خود را به دو هزار فرزند رساند.
دو عضو هیات مدیره و هیات عامل بانک ملی ایران در جریان سفر به استان خوزستان ضمن دیدار با جمعی از مقامات استانی و نیز کارکنان بانک، بر لزوم حمایت هر چه بیشتر از تولیدکنندگان داخلی و کمک حداکثری به کاهش چالش های اقتصادی تاکید کردند.
معاون فنی بیمه‌های اموال و مسوولیت بیمه دانا مطرح کرد؛

عناصر چهارگانه موفقیت سازمانی در صنعت بیمه

معاون فنی بیمه‌های اموال و مسئولیت بیمه دانا، افزایش کنترل و نظارت را عامل مهمی در بهبود عملیات بیمه‌گری این شرکت عنوان کرد.
معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت: استفاده از سربرگ مراکز جهت درج نسخه در مواردی که بیمه شدگان سازمان فاقد دفترچه درمانی بوده و یا اینکه اوراق سفید دفترچه آنان به اتمام رسیده باشد ، از 18 فروردین بلامانع است.