الگو برداری از سیره زندگی و سجایای اخلاقی شهدا مهمترین نیاز امروز جامعه

سرپرست سازمان تامین اجتماعی در دیدار با همسر و فرزند شهید دکتر لبافی‌نژاد، از شهدای انقلاب اسلامی که از پزشکان همکار این سازمان بوده است، گفت: الگو برداری از سیره زندگی و سجایای اخلاقی شهدا مهمترین نیاز امروز جامعه است.
تصویر الگو برداری از سیره زندگی و سجایای اخلاقی شهدا مهمترین نیاز امروز جامعه

به گزارش سایت خبری پرسون، میرهاشم موسوی سرپرست سازمان تامین اجتماعی الگو برداری از سیره زندگی و سجایای اخلاقی شهدا را مهمترین نیاز امروز جامعه دانست و گفت: باید بدانیم که چه عواملی شهید لبافی نژاد را به چنان مقام و مرحله‌ای رسانده است و برای حرکت در مسیر این شهید والا مقام و الگو برداری از ایشان تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه شهید لبافی‌نژاد شهید خانواده تامین اجتماعی است، گفت: ایشان پیش از انقلاب به شهادت رسیده است و ثمره خون این شهید بزرگوار و سایر همرزمان ایشان، پیروزی انقلاب اسلامی است. قدردانی ما و گرامی داشتن یاد و خاطره این شهدا این است که فکر کنیم اگر شهید لبافی نژاد زنده بودند چه می‌کردند و باید اندیشه و گفتار و کردارمان را از آن شهید بزرگوار الگو برداری کنیم.

پروین سلیحی، همسر شهید لبافی نژاد و از مبارزان انقلابی در این دیدار به موسوی گفت: برای شما در این مسئولیت آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم دعای خیر شهدای عزیز به شما کمک کند.

وی افزود: شهید لبافی‌نژاد به احکام عبادی و الهی توجه بسیار زیاد و دقت فراوان داشتند و هیچ چیز مانع انجام وظایف شرعی ایشان نبود.

همسر شهید لبافی‌نژاد ادامه داد: ایشان نیم ساعت قبل از تیرباران شدن یک صفحه وصیت نامه نوشته است و توصیه ایشان درباره حجاب و نماز و دقت در مسائل شرعی است.

یاسر لبافی نژاد، فرزند شهید لبافی‌نژاد نیز در این دیدار گفت: شهید لبافی‌نژاد توجه ویژه‌ای به خدمت به اقشار ضعیف جامعه داشته است و با توجه به شرایط سخت زندگی اقشار محروم، مدیران سازمان تامین اجتماعی می‌توانند برای کاهش مشکلات و بهتر شدن شرایط زندگی مردم تلاش کنند.

351673