بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

محمد حیدری، بیمه های زندگی را محصول استراتژیک این شرکت دانست و افزود: ترکیب پرتفوی بیمه کارآفرین با استانداردهای روز دنیا همخوانی دارد و بیش از ۵۰ درصد پرتفوی این شرکت در بیمه های زندگی است.
حجتی در مراسم تقدیر از نمایندگان برتر جشنواره فروش بیمه های زندگی 99 عنوان کرد: سعی داریم با برنامه ریزی و آموزش مستمر شبکه فروش در سال ۱۴۰۰ در فروش بیمه نامه های عمر به عنوان محصول استراتژیک شرکت رکورد جدیدی ثبت کنیم .
اختتامیه جشنواره فروش بیمه های زندگی سال 99 در مرکز همایش های هتل ارم تهران برگزار شد. در این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های لازم با حضور مدیرعامل، هیئت عامل، مدیران و نمایندگان برتر، از برندگان جشنواره تقدیر به عمل آمد.
رییس کل بیمه مرکزی اظهار داشت: برنامه‌هایی برای افزایش سهم بیمه‌های زندگی داریم که اجرای آنها به نحو خانواده‌ها است. برنامه بیمه نوعروسان، نودامادها، زنان باردار، نوجوانان و نودانش‌آموزان را داریم که تحت عنوان بیمه مهر زندگی، این افراد بیمه می‌کنیم.
مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه "ما" کفت: در دو ماهه ابتدای سال 1400، حق بیمه تولیدی بیمه های آتش سوزی شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 170درصد رشد پیدا کرده است.
مدیرعامل پست بانک ایران ضمن گرامیداشت قیام خونین یوم‌الله پانزدهم خرداد و سی و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار معظم انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) به ملت شریف ایران و خانواده‌ی بزرگ پست‌بانک‌ایران، پیامی به همین مناسبت صادر کرد.
بانک مرکزی چهارشنبه، ۱۲ خردادماه نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که براساس آن بهای ۲۰ ارز نسبت به روز کاری گذشته افزایش و ۱۴ ارز کاهش یافت، همچنین نرخ ۱۲ ارز ثابت ماند.
مصرف سرانه شیر یکی از معیارهای توسعه و پیشرفت فرهنگی جوامع مختلف محسوب می شود و این فرآورده کشاورزی طبیعی و با ارزش غذایی بالا،از اهمیت اقتصادی بالایی نیز برخوردار است. بر همین اساس اول ژوئن(11خرداد) از سوی سازمان خواربار و کشاورزی (فائو) وابسته به سازمان ملل متحد به عنوان روز جهانی شیر نامگذاری و بر اهمیت غذایی آن در جهان تأکید شده است.
مدیریت امور شعب امروز نیز در جلسه حضوری با رؤسا و سرپرستان شعب مشهد، قزوین، زنجان، خرم آباد، کاشان و شعب تهران در محل ستاد، عملکرد و کارایی این شعب را بررسی و راهکارهای لازم را برای بهبود مستمر عملکرد، افزایش راندمان و کارایی و رفع نقاط ضعف ارائه کرد.