بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

هم راستا با افزایش سرمایه، پرتفوی شرکت، سهم بازار، تعداد شعب و نمایندگی ها و سایر ظرفیت های بیمه رازی هم افزایش پیدا خواهد کرد و این جهش باید در همه فعالیت های بیمه رازی مشهود و ملموس باشد
سکه تمام بهار آزادی با افزایش 52 هزار تومانی نسبت به روز قبل به 10 میلیون و 651 هزار تومان رسید.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که براساس آن بهای ۹ ارز نسبت به دیروز افزایش و نرخ ۲۵ ارز کاهش یافت. همچنین نرخ ۱۲ ارز ثابت ماند.
غرفه بانک توسعه تعاون به عنوان بانک تخصصی تعاونگران و کارآفرینان، با هدف تعامل با فعالین عرصه بانکداری، سرمایه گذاران، ایده پردازان و علاقه مندان، ۱۸ الی ۲۱ در سالن ۳۸ نمایشگاه بین المللی تهران دایر است .
در همایش بررسی عملکرد مدیریت امور شعب استان های خوزستان و لرستان بانک ایران زمین که با حضور مدیران امور سرمایه انسانی و آموزش و شعب استان ها و مدیران و کارکنان این مدیریت برگزار شد، عملکرد این مدیریت در شاخص‌های سودآوری، جذب منابع، مدیریت مصارف و مطالبات و بانکداری مورد بررسی قرار گرفت.
اغلب نهادهای مالی و به‌ویژه بانک‌های مختلف در حوزه مسئولیت اجتماعی اقداماتی انجام داده‌اند. با این حال یک بانک قرض‌الحسنه با ابتکاری که در این زمینه داشته، دو اقدام شاخص را برای نخستین بار در سطح کشور انجام داده است.
حجت‌اله صیدی با اشاره به برگزاری مجمع عمومی در ٣١ خرداد عنوان کرد:

انعکاس سودآوری در ترازنامه بانک صادرات ایران

​مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: برنامه عملیاتی ۳۰ ماهه برای بهبود شاخص‌های مالی بانک در سه مرحله توقف روند افزایشی زیان، بازگرداندن بانک به روند کاهشی زیان و ورود به منطقه سود به نتیجه رسیده و این موفقیت به دلیل وجود بنیان‌های قوی، حرفه‌ای‌گرایی و منش و سبک مدیریت ویژه بانک صادرات ایران حاصل شده است. اکنون بانک به طور کامل از زیان خارج شده و شاهد انعکاس سودآوری در ترازنامه بانک صادرات ایران هستیم.
با زیرساختی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فراهم کرده است، پست بانک ایران 38درصد جمعیت روستایی کشور را تحت پوشش خدمات مالی و بانکی قرار داده است و آماده سرمایه گذاری بخش خصوصی در این مناطق می باشد.
بورس تهران اعلام کرد: فردا چهارشنبه 19 خرداد ماه ، میزبان لیزینگ کارآفرین با عرضه اولیه 225 میلیون سهم است تا به عنوان چهارمین شرکت جدید در سال جاری و بعنوان پانصد و هشتادمین شرکت در فهرست شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران عرضه اولیه شود.