بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بهرامی گفت: برای توسعه خدمات بیمه‌ای از محل بند 25-11 جدول تبصره 14 قانون بودجه در بخش یارانه‌های اعتباری مبلغ 20 هزار و 700 میلیارد ریال در نظر گرفته بود که در اختیار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گیرد تا برای پوشش بیمه قالیبافان و بافندگان اختصاص یابد.
به جرات می توان گفت بخش عمده فعالیت امروز بیمه گران ایرانی بر محور عرضه محصولات موجود و دریافت تقاضاهای تثبیت شده است؛ همان چیزی که «دست اندازی به سهم دیگران از کیک ثابت بیمه ای» خوانده می شود. اما سوال این است که در دنیای بزرگ صنعت، خدمات و تجارت کشور، هیچ نیاز بیمه […]
بانکداری دیجیتال به معنای دیجیتالی شدن خدمات و کارکردهای بانک هاست و طیفی از تحول در زیرساختهای فناوری اطلاعات و ارتباطات تا مدلهای کسب و کار و فرایندهای داخلی و ارتباطات با ذینفعان خارجی را شامل می شود.
در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی به 6 میلیون تومان ربع سکه هر قطعه 3 میلیون و 950 تومان رسید.
بانک مرکزی سه‌شنبه، ۱۸ خردادماه نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که براساس آن بهای ۲۵ ارز از جمله یورو و پوند نسبت به دیروز افزایش و نرخ ۱۲ ارز کاهش یافت. همچنین نرخ ۹ ارز ثابت ماند.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر این که بازنگری انجام شده در روش های عملیاتی و شرح وظایف کارکنان این بانک بر اساس استراتژی سازمانی تدوین و تصویب شده طی چند سال گذشته، کارکرد آن را به سطوح بالا رسانده است، گفت: برای برنده شدن در بازار رقابتی کنونی، باید کسب وکارهای جدید را شناخت و سازمان را مرتب بر این اساس بازسازی کرد.
بر این اساس، رشد اسمی ماهانه تراکنش‌های شاپرک در اردیبهشت سال جاری نسبت به ماه گذشته معادل ۱۶.۹ درصد بوده است.
با توجه به پیش‌بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی، موضع عملیاتی این بانک در این هفته جذب نقدینگی بود. از این رو، بانک مرکزی به اجرای عملیات بازار باز در قالب توافق بازخرید معکوس به مبلغ 63.7 هزار میلیارد ریال مبادرت کرد.
پرونده این نشریه به نقش روابط عمومی یک سازمان در برند سازی، ارتباط و تعامل مستمر با مخاطبان و مشتریان، مدیریت بحران و حتی افزایش فروش غیرقابل‌ انکار می پردازد، طبیعتاً وقتی در عصر دیجیتال زندگی می‌کنیم و حتی بازاریابی و تبلیغات از دنیای آفلاین و فاز سنتی به دنیای دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال واردشده است، باید این انتظار را داشته باشیم که روابط عمومی نیز بخشی از برنامه‌های بازاریابی امروزی در نظر گرفته شود.
استان لرستان در صنایعی مانند داروسازی، صنایع تبدیلی کشاورزی، فولاد، نساجی، پتروشیمی و غیره دارای ظرفیت های بالقوه بسیاری است که باید مورد توجه بیشتر سرمایه گذاران بخش صنعت و معدن کشور باشد و در این میان بانک های تخصصی فعال که دارای سابقه کارشناسی و مشاوره سرمایه گذاری در مناطق مختلف کشور هستند، در هدایت سرمایه ها به سمت تولید پایدار و ایجاد ارزش افزوده و احیای صنایع و واحدهای تولیدی که دچار مشکل شده اند، نقش بسیار اساسی و مؤثری دارند؛