بیمه تجارت‌ نو، الگوی خوبی برای پرداخت خسارت دیجیتالی کشور خواهد بود

رئیس‌کل بیمه‌مرکزی، با بیان اینکه شرکت بیمه تجارت‌نو رشد خوبی در تمام شاخص ‌های صنعت بیمه دارد، اظهار داشت: مدیریت این شرکت بیمه ای قول دادتا سال 1400 در حوزه تحول دیجیتال اقدامات قابل توجهی را در صنعت بیمه عملیاتی کند که امروز بهره‌برداری از اپلیکیشنن بنو نشان داد این شرکت توانسته تحول خوبی در این حوزه انجام دهد.
تصویر بیمه تجارت‌ نو، الگوی خوبی برای پرداخت خسارت دیجیتالی کشور خواهد بود

به گزارش سایت خبری پرسون، غلامرضا سلیمانی درحاشیه رونمایی از اپلیکیشن بنو در شعبه بیمه تجارت‌نو در استان آذربایجان غربی، با بیان اینکه مدیریت بیمه تجارت‌نو قول داد که اپلیکیشن‌های خوبی را برای سالجاری تدوین کند، تصریح کرد: امروز خوشحالم که این اپلیکیشن رونمایی شد.

وی، با بیان اینکه نوراللهی از جمله مدیران خوش قول صنعت بیمه هستند، افزود: شرکت بیمه تجارت‌ نو توانسته به عنوان اولین شرکت بیمه ای کشور خدمات امدادخودرو را در اپلیکیشن این شرکت رونمایی کند.

سلیمانی ضمن تبریک به مدیریت شرکت بیمه تجارت‌نو برای موفقیت در ایجاد تحول دیجیتال در صنعت بیمه کشور، ادامه داد: شرکت بیمه تجارت‌نو توانسته با بهره‌گیری از جوانان خلاق، چابک، تحصیل کرده و کارآفرین با مدیریت دکتر نوراللهی و با راه‌اندازی اپلیکیشن بنو، الگوی سایر شرکت‌های بیمه‌ای باشد و امروز سایر شرکت‌های بیمه می‌توانند با بهره‌گیری از توانمندی این شرکت از آن الگوبرداری خوبی انجام دهند.

وی، با بیان اینکه با راه‌اندازی این اپلیکیشن دیگر نگرانی در زمینه تحول دیجیتال وجود ندارد، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌ و توانمندی‌های شرکت بیمه تجارت‌نو می‌توان از طریق همین شرکت شاهد تحول خوبی در پرداخت خسارت دیجیتالی صنعت بیمه کشور بود.

رئیس کل بیمه‌مرکزی با اشاره به دستاوردهای قابل توجه شرکت بیمه تجارت‌نو در حرکت به سمت ارائه خدمات الکترونیکی به مشتریان، گفت: شرکت بیمه تجارت‌نو قول داده که روز 13 آذر ماه همزمان با روز بیمه محصول جدیدی بر مبانی بلاکچین را رونمایی کند که از این موضوع بسیار خرسند هستم چرا که این شرکت توانسته در حوزه رقابتی صنعت بیمه به عنوان شرکتی موفق شناخته شود.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در بخش بیمه‌ای کشور سرمایه گذاری خوبی انجام نشده وصنعت بیمه نسبت به بانک ها عقب است که با اقدامات انجام گرفته توسط شرکت بیمه تجارت‌نو در بخش دیجیتال، می توان شاهد رفع این عقب ماندگی ها بود.

رئیس کل بیمه مرکزی تصریح کرد: بهره‌گیری از جوان های توانمند، خلاق، خوش فکر و نوآور در شرکت بیمه تجارت نو نویدبخش تحول در صنعت بیمه است.

368694