به گزارش سایت خبری پرسون، مدیر بیمه های آتش سوزی این شرکت در گفتگوی تیرماه خود در خصوص طرح ترغیبی و انگیزشی شبکه فروش مطرح کرده بود: «بر اساس این طرح، هریک از اعضای شبکه فروش که نسبت به مدت مشابه سال قبل بتواند رشدی در فروش بیمه نامه خود داشته باشد، معادل همان رشد، از امتیازاتی برخوردار خواهد شد.»
او همچنین گفته بود: «تمام شبکه فروش که به تازگی به این شرکت پیوسته اند نیز، از امتیازاتی معادل پورتفوی دست یافته، برخوردار خواهند شد.»
با توجه به این طرح، پوراسکندری مطرح کرد: «هم اکنون پاداش شبکه فروشی که اقدام به تلاش مضاعف برای گسترش شبکه فروش و نیز فرهنگسازی هرچه بیشتر برای بهره مندی عموم مردم از خدمات بیمه ای به ویژه بیمه های مربوط به حوادث کرده اند، برای ماه های مرداد و شهریور پرداخت شده است».
شایان ذکر است که پوراسکندری از 25 خرداد 1398 که حکم خود برای مدیریت بیمه های آتش سوزی بیمه تعاون را دریافت کرده تا کنون هدف خود را بر روی آگاهی بخشی و فرهنگسازی هرچه بیشتر برای بهره مندی عموم مردم از خدمات بیمه ای به ویژه بیمه های مربوط به حوادث گذاشته است.
او همچنین با اعتقاد به اینکه «انتقال دانش به شبکه فروش موجب تقویت هرچه بیشتر عملکرد می شود» سعی در ترغیب هرچه بیشتر آنها برای بهبود فروش سازمانی با استفاده از دانش حداکثری به پشتوانه شبکه فنی و دوره های آموزشی گوناگون داشته و در این زمینه فعالیت های متعددی انجام داده است.