بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران از اولویت قرار گرفتن پرداخت به موسساتی که در اجرای نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک، پیشرو بوده‌اند خبر داد و گفت: در حال حاضر هزینه نسخ الکترونیک ارسال شده تا خردادماه ۱۴۰۰ پرداخت شده و بزودی هزینه تیرماه نیز پرداخت خواهد شد.
بیمه تعاون امروز چتر حمایتی خود را بیشتر از هر فعالیت دیگری بر سر کسب و کارها گسترده تا در شرایط سخت ناشی از شیوع ویروس کرونا بساطشان برچیده نشود.
معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در جلسه ای که با حضور ریاست هیئت مدیره و مدیرعامل بانک ایران زمین برگزار شد از حمایت بانک ایران زمین که با اهدا دستگاه های ساخت واکسن در راه اندازی خط تولید واکسن کو برکت مشارکت کرده بود، تقدیر شد.
مدیر شعبه شرکت بیمه تجارت‌ نو در استان همدان، یکی از دلایل رشد ۳۲۴درصدی فروش شعبه متبوع خود را عملکرد در بخش خسارت عنوان کرد و گفت: به دلیل نظارت دقیق برروی سیستم‌ های پرداخت خسارت و ایجاد رضایت مندی قابل قبول از ارائه خدمات سهم از بازار این شعبه در این استان همدان افزایش پیدا کرد.
نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا از طرح جدید بیمه‌ ای این شرکت با عنوان" رفاه دانا" با مشارکت بانک رفاه کارگران خبر داد.
مدیر سرمایه‌‌گذاری شرکت بیمه ملت در خصوص بازگشایی نماد این شرکت پس از افزایش سرمایه گفت: باتوجه به این‌که شرکت‌های بیمه پیچیدگی‌های بیشتری در ماهیت فعالیت خود نسبت به شرکت‌ های تولیدی یا سرمایه‌ گذاری دارند طبیعی است که کلیه فعالیت‌های آنها از جمله افزایش سرمایه هم نیازمند طی کردن فرآیند طولانی‌تری باشد.
طی چهار ماهه نخست سال جاری، به منظور واردات کالاهای اساسی و ضروری حدود 15 میلیارد دلار تأمین ارز شده است که نسبت به دوره مشابه سال 1399 رشدی بالغ بر 27 درصد را نشان می‌دهد. ضمناً تأمین ارز به منظور واردات کالاهای اساسی، تجهیزات پزشکی و دارو (نرخ ترجیحی) با افزایش 70 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به عدد 4.6 میلیارد دلار رسیده است.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که نرخ همه ارزها با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی ثابت ماند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی به تازگی با اهدای لوحی به مدیرعامل بانک ملی ایران، اعلام کرد که این بانک طی سال 1399 در همگامی با تحول دیجیتال و تهیه نقشه راه استقرار بانکداری دیجیتال، توانسته است با استفاده از قابلیت های نیروی انسانی و ظرفیت های فناورانه، رتبه برتر را در ارزیابی های این وزارتخانه میان بانک های دولتی و خصوصی شده کسب کند،‌ اما این افتخار چگونه کسب شد؟