به گزارش سایت خبری پرسون، جمال مقصودی مدیر امور نظارت و حقوقی پست بانک ایران با اعلام این خبر افزود: افزایش نظارت و آموزش کارکنان نقش بسزایی در کاهش پروندههای تخلفات اداری داشته است.
مقصودی با اشاره به اینکه بسیاری از تخلفات اداری به دلیل عدم آشنایی با قوانین و مقررات اتفاق میافتد، تصریح کرد: در پستبانکایران طی دو سال گذشته در ۱۱ عنوان از ۱۷ عنوان مورد بررسی تخلفات اداری، هیچ پرونده ای ثبت و گزارش نشده است.
مدیر امور حقوقی و نظارت با بیان اینکه روند کاهش تخلفات اداری با توجه به اصول ۱۲گانه ابلاغی ریاست جمهوری حاکم بر نقشه ملی پیشگیری و مقابله با فساد اداری، اقتصادی انجام می شود ادامه داد: راهکارهای عملیاتی برای تحقق این اصول در بانک تهیه و اعلام شده است و با تسهیل فرآیندها، فرهنگسازی و نظارت همگانی موثر و کارآمد و برخورد دقیق و قاطع می توان به کاهش هر چه بیشتر تخلفات کمک کرد.
مقصودی افزود: در سالجاری، با رویکرد پیشگیرانه و تقویت نظارتها، از فعالیت سالم کارکنان حمایت بیشتری میشود.
مدیر امور حقوقی و نظارت پست بانک ایران با تاکید بر رویکرد پیشگیرانه در اعمال نظارت بر تخلفات کارکنان بانک گفت: باید از کارکنان این بانک برای کاهش پروندههای تخلفاتی اداری تقدیر کرد، زیرا این موفقیت حاصل مشارکت مسئولانه، تعامل و همراهی متعهدانه تمام کارکنان دلسوز بانک است.